po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

Naprawa, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszystko co dotyczy silników Diesla.
Post Reply
felko
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 26 Jul 2013, o 22:49
Model Lexusa: is220d
Skąd:: Kraków
Contact:

po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

Post by felko »

Witam wszystkich

Auto regularnie kopciło na siwo, postanowiłem usunąć dpf i zamontować emulator.
Problem z dymieniem został rozwiązany, natomiast pojawiła się głośniejsza praca silnika. Auto na postoju klekocze jak taki stary charakterystyczny diesel, jest 2 razy głośniejszy niż przed zabiegiem. Podczas jazdy głośniejsza praca i delikatne wibracje powodują drganie elementów wnętrza. Druga sprawa to dziwny szelest podczas pracy turbiny przy wejściu na 2000+ obrotów. Wyczytałem, że usuwając wkład filtra dpnr powinno się wspawać w środku rurę, zamiast zostawiać pustą puszkę, bo to może skutkować problemami z turbiną. Czy użytkownicy, których samochody są po zabiegu usunięcia filtra spotkali się z podobnymi objawami?
User avatar
bamss
Lex Driver
Posts: 422
Joined: 2 Oct 2013, o 23:17
Model Lexusa: is250
Skąd:: jaworzno
Contact:

Re: po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

Post by bamss »

a moze emulator do dupy, a to ze kopcilo na siwo to moglo byc wypalanie dpf, wiadomo ze bedzie delikatnie glosniejszy bo to tak samo jakbys usunol katalizator, wywalilem duzo dpf i nigdy nic sie nie wspawywalo, rozcinalo sie dpf wywalalo srodek i po operacji
https://www.facebook.com/is250bams/?fref=ts Auto-Elektronika -naprawy komputerow airbag liczniki CarAudio-zabudowy w ofercie Vibie, DigitalDesigns,Alpine,Gms i wiele innych 662032092
ice222
Nowy lex user
Posts: 7
Joined: 25 Dec 2013, o 22:22
Model Lexusa: IS 220
Skąd:: Międzyrzec podlaski
Contact:

Re: po usunięciu dpf ...problemów ciąg dalszy

Post by ice222 »

Miałem to samo u siebie.
Zapewne filtr został usunięty z katalizatorem .
Rozwiązaniem jest wstawienie uniwersalnej puszki katalizatora.
Znacząco wycisza wydech.
U mnie buczenie pojawiało się w okolicach 2 000 obr/min.
Post Reply

Return to “Silniki wysokoprężne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests