
Dzięki
Pozdro
2JZ-GE (czyli 3.0 w układzie R6) chodziły legendy (w sensie że u nas na forum ktoś się tym chwalił) że podobno przy 600 000 były sprzedawane i jeszcze jeździły. Generalnie pancerna konstrukcja nie do zajechania, co potwierdzają moce które sie krzesa z tych silników.michalllw wrote:Jakie przebiegi osiagaja takie silniki ???
myślę że 600 000 to dopiero półmetek dla 2JZ-GE oto dowód http://otomoto.pl/lexus-gs300-3-0-222-k ... 30688.htmlRalfx wrote:2JZ-GE (czyli 3.0 w układzie R6) chodziły legendy (w sensie że u nas na forum ktoś się tym chwalił) że podobno przy 600 000 były sprzedawane i jeszcze jeździły. Generalnie pancerna konstrukcja nie do zajechania, co potwierdzają moce które sie krzesa z tych silników.michalllw wrote:Jakie przebiegi osiagaja takie silniki ???
1G-FE zdaje sie nie jest dużo gorszy pod tym względem
Tego biedaka też raczej nie kupisz jest z za oceanu koszt akcyzy i cła z rej. w PL to jakieś 9.000 zł + części i poskładanie tego nieszczęśnika
michalllw wrote:Uwazam ze auta z grupy VW sa OK tylko jak by bylo ich 1o razy mniej...Zawsze mi sie marzyl taki Lexus i chyba musze spelnic swoje marzenie, najwyzej jak nie bede miec z babina na jedzenie to bedziemy sie patrzec przez okno na Lexa)).
Juz spelnilem swoje marzenie (Corolla Carlos Sainz z pakietem TTE ) a teraz chyba czas na nastepne...
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests