
KME Gold, LPG Tech, Barracuda, zbiornik Bormech.
Na gazie zrobione ponad 10kkm, bez problemów, auto jedzie jak na benzynie.





Słabo widoczny ale jest, nie zmienia to faktu że to typowa wrzutka pod maskę.carsik wrote:każdy bank ma swój filtr
Zrobisz na hanie ze 2Kkm to przybędzie Ci te 10%owczar wrote:Tego kolektora wydechowego nie zauważyłem. Rzeczywiście może podgrzewać reduktor. Ale czy aż tak? Tam fabrycznie idą przewody wodne w okolicy? Nie widziałem na żywo tego silnika, a na zdjęciach nie za bardzo widzę jak ta woda jest zapięta. Osłona termiczna ogranicza mimo wszystko temp. Dla pewności można zmierzyć sondą z multimetrem jakie panują temp. na dole reduktora. Biorąc pod uwagę wątpliwą wydajność termiczną golda, to może ten montaż nad kolektorem nie wyjdzie mu na złe.
Barracudy odpowiadają mniej więcej wydajnością zielonym hankom. Tutaj optymalnie byłoby dać niebieskie. U mnie przy 35KM z cylindra niebieskie są na styk- mogłyby być nawet te 10% wydajniejsze, jak wypust z wtyczkami Denso. M.in. dlatego nie dałem u siebie Barracud. Masz info czy wkładali tam w ogóle jakieś dysze? Czy puścili bez?
Tak jak napisał Yarecki, musieli pojechać z ciśnieniem na maksa żeby wtryskiwacze się nie zapętlały. Tylko czy to zapewniło, że nie jest ubogo to trzeba by sprawdzić. Optymalnie nie będzie, ale ważne by było w normie. Jeśli będzie coś nie halo to masz podstawę do reklamacji. Po poprawkach dopływu FL koniecznie sprawdzenie w warunkach drogowych pod dużym obciążeniem.
Warto też podejrzeć co z parametrami pracy na tym setupie. Jak wyglądają korekty na bankach itd.
Bronzowe Keihiny ? Ale cena niestety bez porównania.owczar wrote:Myślisz, że aż tak się rozjadą? W galancie zrobiłem już ze 30k i w sumie trzymają wydajność.
Tyle, że tam mam czerwone, a niebieskie podobno są trochę gorszej jakości. Gorzej, że przy tej mocy nie za bardzo jest jakaś alternatywa.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests