2JZ GTE info
- dolina
- Lex user
- Posts: 295
- Joined: 10 Nov 2011, o 15:49
- Model Lexusa: IS300 + E39 4.4 V8
- Skąd:: Łomża -> UK
- Contact:
2JZ GTE info
6k za zdrowego 2jzta to dobra cena? Przy swapie jaka do tego skrzynia? I ile gdzieś trzeba szykować za skrzynie? Mam cały czas dylemat czy kupić MkII czy tego modzic. Musze sobie zrobić wstępny kosztorys
- dS
- Lex Master
- Posts: 2799
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
6000zł za 2jz-gte to powiedział bym że wręcz bardzo tanio bo za te silniki krzyczą sobie 2x więcej.
http://www.ebay.pl/itm/TOYOTA-SUPRA-2JZ ... f74&_uhb=1
http://www.ebay.pl/itm/TOYOTA-SUPRA-Mot ... 95c&_uhb=1
Jeśli chodzi o skrzynie to chyba najlepiej R154 - ceny od ok 4000zł
http://www.ebay.pl/itm/TOYOTA-SUPRA-2JZ ... f74&_uhb=1
http://www.ebay.pl/itm/TOYOTA-SUPRA-Mot ... 95c&_uhb=1
Jeśli chodzi o skrzynie to chyba najlepiej R154 - ceny od ok 4000zł
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Określ się co chcesz zrobić ponieważ jeżeli włożysz gte sote czyli na ori tt to cała sciezka zdrowia przed tobą czyli przejście na singla, skrzynka, dyferek, komputerek strojonko i masa głupotek....
Jeżeli będziesz sam robił to włożenie silnika razem z manualem licz okolo 15-20k (seria i wersja optymistyczna). Ale jeżeli będziesz chciał zostać przy serii gte to za ta kaskę kupisz spokojnie gs mk2 V8 i masz wszystko w poważaniu tylko paliwko i jazda.
Jeżeli będziesz sam robił to włożenie silnika razem z manualem licz okolo 15-20k (seria i wersja optymistyczna). Ale jeżeli będziesz chciał zostać przy serii gte to za ta kaskę kupisz spokojnie gs mk2 V8 i masz wszystko w poważaniu tylko paliwko i jazda.

-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 4 Feb 2020, o 00:13
- Model Lexusa: Is200
- Skąd:: Krakow
- Location: Krk,munchen
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Witam ,potrzebował bym porady niedługo dojedzie do mnie Is200 ,chciałbym włożyć tam 2jz gte z aristo narazie Ori , przerabiał ktoś temat co będzie potrzebne ,skrzynia manual jaka najlepiej, z bmw czy niekoniecznie ,dzwon zapewne, ecu,i co dalej.Narazie chciałbym zaadoptować Ori dojść do ładu ze wszystkim potem dopiero modzic silnik...
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Olej gte szkoda kasy. Wkładaj ge non vti opcjonalnie kup vti.
-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 4 Feb 2020, o 00:13
- Model Lexusa: Is200
- Skąd:: Krakow
- Location: Krk,munchen
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Rozumiem że Masz na myśli,żeby włożyć ge i ewentualnie zakuć z i turbo kit ,bo gte miałbym myślę w dobrej kasę ze stanów,docelowo ma być 500± z możliwością +,trochę czytałem i różnie piszecie za porady jestem wstanie się odwdzięczyć ,zależy mi na projekcie wszystkie informacje się przydadzą, chce mieć w końcu coś z życia ,macie wiedzę dlatego tu jestem,co będzie do tego potrzebne.. ps.pisac tu czy może przenieść wpis?(to moje pierwsze forum) z góry dzięki!
- Damiano2JZ
- Moderator
- Posts: 50
- Joined: 22 Nov 2017, o 17:25
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: RZESZÓW/STALOWA WOLA
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Ja już liczyłem musisz mieć na kupce 30 tysięcy i możesz zacząć modzić. Skrzynie od BMW adaptery IC-ki turba osprzęt kucizna strojenie dyfry itp.
Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem– Akio Toyoda
-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 4 Feb 2020, o 00:13
- Model Lexusa: Is200
- Skąd:: Krakow
- Location: Krk,munchen
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Tak właśnie się spodziewałem ,a nawet więcej,bo zawsze coś wyjdzie jeszcze,podsumowując wsadzenie do Is200 i zrobienie ge czy gte koszta podobne? z tym że gte wiadomo trochę droższy ,pytanie przy czym więcej przerabiania ..
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Stary ge ma takie same możliwosci jak gte. Sprowadzając gte z turbinami (turbiny są do wywalenia bo na 99,9% pochodzą z aristo) i tak celujesz w antyka którego trzeba będzie ewentualnie podrobić więc lepiej kupić taniej ge żeby mieć luz na podrabianie. Jest jeszcze vvti (tą ścieżką już prawie poszedłem) kupujesz uszkodzonego vvti zakuwasz i masz darmowego plusa w postaci głowicy i wytrzymałość gte.Kondzio200 wrote:Rozumiem że Masz na myśli,żeby włożyć ge i ewentualnie zakuć z i turbo kit ,bo gte miałbym myślę w dobrej kasę ze stanów,docelowo ma być 500± z możliwością +,trochę czytałem i różnie piszecie za porady jestem wstanie się odwdzięczyć ,zależy mi na projekcie wszystkie informacje się przydadzą, chce mieć w końcu coś z życia ,macie wiedzę dlatego tu jestem,co będzie do tego potrzebne.. ps.pisac tu czy może przenieść wpis?(to moje pierwsze forum) z góry dzięki!
Kiedyś kuto wstawiając korby tłoki a teraz podobno zapodaje się same korby od ge (jak dojrzejesz to w razie czego mam vvti 2jz ze stukającą panewką)
Turbo kitów nie bierz pod uwagę, skrzynia kup gotowca pod bmw. Budżet 30k będzie za mały. Możesz sobie ewentualnie rozłożyć etapami robotę co uchroni Cie przed strzałem jednorazowego wydatku.
-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 4 Feb 2020, o 00:13
- Model Lexusa: Is200
- Skąd:: Krakow
- Location: Krk,munchen
- Contact:
Re: 2JZ GTE info
Cześć, ogólnie Ledziu Masz rację,dzięki za info.Lecz w głowie urodził mi się gte. I ta drogą pójde ,is 200 już u mnie jest,silnik płynie z Japonii , budżet na początek na mody 20 k z 3 etapami ,na początek planuje włożyć silnik z konwersja skrzyni do BMW tylko chce od razu skrzynie od BMW która wytrzyma bd duży moment na zaś żebym
nie musiał wymieniać przy dalszej modyfikacji silnika,i tu pytanie jaką??zestaw konwersji adapter sprzęgło 2 tarczowe z kołem alu zamachowym 1000 nm,znalazłem za 4 k.Jak wrzucę i zachula to wtedy single turbo kolektor wyd.kwas,kol.dolot icek zawory upustowe , jakieś eku.heble, dyfer LSD chyba wystarczy,wtedy chce wyciągnąć max bez kucia . Potrzebował bym doradztwa, póki co w sprawie skrzyni która najmocniejsza i wejdzie do is 200 z jak najmniejszymi przeróbkami,dyfra ,jak i reszcie komponentów .
nie musiał wymieniać przy dalszej modyfikacji silnika,i tu pytanie jaką??zestaw konwersji adapter sprzęgło 2 tarczowe z kołem alu zamachowym 1000 nm,znalazłem za 4 k.Jak wrzucę i zachula to wtedy single turbo kolektor wyd.kwas,kol.dolot icek zawory upustowe , jakieś eku.heble, dyfer LSD chyba wystarczy,wtedy chce wyciągnąć max bez kucia . Potrzebował bym doradztwa, póki co w sprawie skrzyni która najmocniejsza i wejdzie do is 200 z jak najmniejszymi przeróbkami,dyfra ,jak i reszcie komponentów .
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests