sandr wrote:Nie przesadzajmy, oszczędniejszej jazdy z większym silnikiem trzeba się po prostu nauczyć. Pierwsze tankowania po zakupie też budziły moje obawy, później było już OK.
Niemożliwe - spalanie 20l/100 w 3UZecie możliwe jest tylko zimną na krótkich dystansach. Przy baaaardzo ciężkiej (jazda szarpana nie non stop podłoga tylko 200 -> 60 -> 240 -> 40 i tak dalej) nodze na trasie nie wychodzi się z 16l PB.
Kolego:
1. usunięte...
2. nieszczelności w dolocie - przejrzyj czy wszystkie wężyki pociśnienia są na miejscu i nie są popękane
3. ciągła praca na ssaniu
4. uszkodzony termostat ! - czy temperaturę na wskaźniku masz non stop w jednym poziomie (po rozgrzaniu ?). Znasz auto czy kupiłeś jajko-niespodziankę - może masz wyjęty termostat ? Mi padł termostat więc go wyrzuciłem na 3 dni do czasu dostawy nowego do ASO i wtedy 18l było normalnym spalaniem - chlał jak głupi.
5. sondy L jak wspomniał przedpiśca
Podepnij auto pod TiS i może od razu coś wyskoczy. Jeśli jesteś z Wawy to pisz PW - mam soft, kabel i raczej umiem z niego korzystać.
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211