Is200 vs Swap silnika z IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by TmK18 »

A może ktoś wrzucić wykres IS200T ? Bo ciekaw jestem jak to wyglada
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by carsik »

jest na forum, gdzieś w moim temacie
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by Dawid0ss »

TmK18 wrote:A może ktoś wrzucić wykres IS200T ? Bo ciekaw jestem jak to wyglada
Hir ju goł
viewtopic.php?f=85&t=6151&start=80
Pzdr
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by TmK18 »

turbina startuje od 2,5k rpm ? i takie realne odczucie momentu z turbiny w fotelu następuje przy jakich obrotach ?
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by carsik »

nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Jak spojrzysz na wykres to widać, że przy 2krpm moment jest większy niż w seryjnym IS200 w ogóle. Przy 2600rpm jest tyle momentu co max w 2JZGE.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by TmK18 »

Głównie chodzi mi o to czy turbo dziura jest odczuwalna ? Bo np w dieslach których jeździłem to trzeba było poczekać aż coś zacznie się dziać przy niskich obrotach.. a to jest trochę denerwujące
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by carsik »

nie ma żadnej turbo dziury
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by carinus »

michalllw wrote:https://www.youtube.com/watch?v=0Ta6hXZkKIw

Tak do tego potencjału is200 :laugh1:

Jak komuś wystarcza 200km to ok ale mogę się założyć że właściciele is200T po kilku tygodniach użytkowania stwierdzili że 200km to troszkę mało i co teraz ? Pakować następne 10 tyś by uzyskać 50 km a takie soft turbo w 2jz podejrzewam że zrobi jakieś 300-350 km a to już coś ale wątpie że ktoś się przyzna publicznie że troszkę jednak żałuje uturbiania 1GFE Z MEGA POTENCJAŁEM
Pierd..e kotka za pomocą młotka.Normalni ludzie wiedzą czego chcą i jak chcą 1000KM to kupują odpowiedni samochód.Mi wystarcza 320NM i moc mnie nie interesuję,bo nie używam mocy max. tylko przebieg momentu.Będzie mi za mało i będzie mnie na to stać,to sobie kupię coś mocniejszego,a co i jak,to moja prywatna sprawa i nikomu nic do tego.Przyznaję się publicznie że nie żałuję każdej złotówki wydanej na uturbienie mojego samochodu.Zawistnym osobom nie mającym pojecia o czym piszą proponuję zmienić wątek.
User avatar
Travis
Lex Master
Posts: 1427
Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Location: Nowy Targ
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by Travis »

Nie rozumiem w tym temacie stwierdzenia "do normalnego poruszania się". Samochodem z mocą 150KM lub nawet poniżej 100KM nie da się jeździć? Osobiście posiadam Corolle z przed 20 lat, ma nieco ponad 70KM i jakoś da się jeździć.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post by carsik »

oczywiście, że się da. Rowerem się da i furmanką też się da. Ale moc max. nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi to, żeby na dowolnym biegu przy dowolnych obrotach nacisnąć delikatnie pedał gazu a auto sobie odpłynie z lekkością i bez kręcenia w obroty. Tylko i aż tylko o to. Bo żeby jeździć 1GFE to trzeba go wkręcić w powyżej 4500rpm żeby coś się zaczęło dziać. Przy suszarce to auto zawsze ma chęć do współpracy i czyni to bez wysiłku.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests