Witam,
Czy słupki silnika w przedlifcie (2JZ-GE) i polifcie ("dooznaczenie" -D87) się czymś różnią?
Z góry dzięki za info
GS MKII - 2JZ-D87
-
- Nowy lex user
- Posts: 7
- Joined: 3 Oct 2014, o 10:21
- Model Lexusa: GS300/430
- Skąd:: Gniezno
- Contact:
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 7
- Joined: 3 Oct 2014, o 10:21
- Model Lexusa: GS300/430
- Skąd:: Gniezno
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 2582
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re:
Bo to nie ma znaczenia... tak jak wszyscy mówią że 3uz jest słabszy od 1uz tylko jakie ma to znaczenie dla kogoś kto nie kręci niuta...MJW wrote:Dziękuje za konkretną odpowiedź![]()
Ciekawe swoją drogą dlaczego silniki(golasy) z polifta (219KM) cenią sobie zdecydowanie bardziej i argumentem nie są chociażby ich mniejsze przeloty....
A co do samych przelotów to nie wiem czy są mniejsze czy większe ważne co i jak mogą obsłużyć więc mówienie o tym jest jak zawsze podniecające ale tylko dla tuningowców teoretyków

-
- Nowy lex user
- Posts: 7
- Joined: 3 Oct 2014, o 10:21
- Model Lexusa: GS300/430
- Skąd:: Gniezno
- Contact:
Re: Re:
Sorry ledziu za mój "slogan" bo z niego wynikło małe zamieszanie...pisząc "przeloty" miałem na myśli przebiegi silników oferowanych na rynku wtórnym do sprzedażyledziu wrote: A co do samych przelotów to nie wiem czy są mniejsze czy większe ważne co i jak mogą obsłużyć więc mówienie o tym jest jak zawsze podniecające ale tylko dla tuningowców teoretyków

A moje pytanie było czysto pragmatyczne bo będzie do przełożenia silnik w GSie a kogo zapytać jak nie was

-
- Lex Master
- Posts: 2582
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: GS MKII - 2JZ-D87
Sorki
myślałem że masz plany co do "przelotów" głowicy w celu wejścia na wyżyny pałera 


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests