Tylko Is nie jest autem do komfortowej jazdy tylko raczej do sportowej, nawet na fabrycznym zawieszeniu IS jest twardy w porównaniu choćby np. do ACCORDA.Yarecki wrote:Hmm to jest właśnie klucz "w miarę" , a ma być jak na ori, bo dla Ciebie to w miarę to dla kogoś kto szuka komfortu OEM będzie przepaśćdawidek106 wrote:jest w miarę komfortowo.
[is 300] Tuleja w zawieszeniu
- dawidek106
- Lex user
- Posts: 146
- Joined: 31 May 2014, o 20:08
- Model Lexusa: Był IS 200, jest ACCORD 2.2 ictdi
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
On jest bardziej zwarty niż twardy bym powiedział, ale skoro tak to na tych tulejach będzie znacznie twardszy.dawidek106 wrote:Tylko Is nie jest autem do komfortowej jazdy tylko raczej do sportowej, nawet na fabrycznym zawieszeniu IS jest twardy w porównaniu choćby np. do ACCORDA.Yarecki wrote:Hmm to jest właśnie klucz "w miarę" , a ma być jak na ori, bo dla Ciebie to w miarę to dla kogoś kto szuka komfortu OEM będzie przepaśćdawidek106 wrote:jest w miarę komfortowo.
Proponuje przejechać się na tym po płytach monowskich, obadasz wtedy jak przód pięknie wali i podskakuje z powodu braku amortyzacji właśnie na tym wahaczu.

Po coś te skośne to wydumali. Ale u nas "stado fachowców zawsze lubi coś poprawić" albo wyciąć bo niepotrzebne, albo wzmocnić bo dłużej wytrzyma, mimo że spieprzy całą charakterystykę zawieszenia to już nie istotne.
Później ludziom wmawiają że wzmocniona lepsza i tak się kręci kabarecik.

Co do sportu w IS200 to też ciekawostka

- dawidek106
- Lex user
- Posts: 146
- Joined: 31 May 2014, o 20:08
- Model Lexusa: Był IS 200, jest ACCORD 2.2 ictdi
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
Ja tam nie czuję żadnej różnicy w pracy wahaczy na tych zwykłych czy na tych wzmacnianych tulejach, ale może przez obniżany zawias. Na zwykłych sprężynach może to jest odczuwalne.
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
dawidek106 wrote:Ja tam nie czuję żadnej różnicy w pracy wahaczy na tych zwykłych czy na tych wzmacnianych tulejach, ale może przez obniżany zawias. Na zwykłych sprężynach może to jest odczuwalne.

dawidek106 wrote:Powiem szczerze, że nawet na sportowym zawieszeniu na tych tulejach jest w miarę komfortowo.

- baniaq
- Lex Maniak
- Posts: 789
- Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
Ja mam febesty od 10kkm i jeszcze jeżdżą. Ta tuleja kosztowała dokładnie 56pln, nie 30, sorry za wprowadzenie w błąd. Wygląd OEM.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
-
- Lex user
- Posts: 162
- Joined: 3 Oct 2014, o 18:50
- Model Lexusa: LS 430 / gs 430 mk3
- Skąd:: Łódź
- Location: Warszawa / Łódź
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
Dowiadywałem się febest 30 zł mniej więcej w subaraku
w najgorszym wypadku padnie na tą firmę właśnie

-
- Lex user
- Posts: 158
- Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Contact:
Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu
też kupiłem febest'y ale może mi ktoś powiedzieć do czego służą te 2 metalowe podłużne bolce w komplecie ? bo nijak nie dało się ich tam wpasować
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests