GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS
Post Reply
Nodan
Nowy lex user
Posts: 2
Joined: 20 May 2015, o 22:53
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Krzyżak
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by Nodan »

Oglądał ktoś z was może to autko?

http://allegro.pl/lexus-gs300-ks-serwis ... 77754.html
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Post by micrus »

@Kapelan 78, a masz jakąś sensowną firmę od regeneracji amortyzatorów?
Image
kapelan78
Lex user
Posts: 189
Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
Model Lexusa: gs 460
Skąd:: zabrze
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by kapelan78 »

Wpisz chyba Gdańsk Nagengast. To jedna z nielicznych która ogarnia avs
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Post by micrus »

Myślałem, że masz jakiś lepszy adres. O nagengast czytałem opinie i odpuściłem sobie.
Image
kapelan78
Lex user
Posts: 189
Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
Model Lexusa: gs 460
Skąd:: zabrze
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by kapelan78 »

Opinie..... Dostajesz gwarancję
Coś nie gra, odsyłasz z powrotem. Ja mam dobrą opinię.
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Post by micrus »

I płacę za demontaż, unieruchamiam samochód, płacę za montaż... Taniej kupić nowe w aso.

Na forum bmw kilka osób pisało, że po kilkunastu tysiącach zaczynały się pocić. Nie mam nic do regeneracji amortyzatorów - np. Zerkopol w wawie robi bilsteina nie gorzej niż wychodzi z fabryki.
Image
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by LinkPL »

Dziwi mnie robienie takich przeszczepów ... Samochód ma 200k km przelotu ... zakładasz nowe z serwisu i wiesz że polatasz kolejne 200k km ... a jak ktoś chce ciągle się babrać w kupie to może regenerować amortyzatory jak robi 10k km rocznie ...
Ogólnie jak rozmawiałem z serwisantem to powiedział, że mało rzeczy wymienia się przy zawieszeniu tego samochodu, bo jest po prostu dość wytrzymałe ...

Sworzeń np jest zintegrowany z końcówką drążka ... co prawda kosztuje 260 pln w serwisie ale masz sworzeń i końcówkę wymienioną od razu ...

Link
How far We can go ...
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by Dawid0ss »

No ludziska tak lubią łatać na gumę do żucia. Aby jakoś chodziło, tyle. Później z tych bezawaryjnych Lexów, robią się awaryjne Lexy, gdzie 1/3 to części od Poldka. To jest właśnie te "regularne serwisowanie" w polskim wykonaniu ;-) A później przy zakupie proszę o faktury na części, jako dowód tego "regularnego serwisowania" to robi rybkę :-D Zresztą, wybaczcie, że się wtrącam w topic. Róbta, co chceta :-D Pzdr
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by micrus »

Zasadniczo jeśli się coś pisze to warto mieć jakąś wiedzę opartą na doświadczeniu. Bo inaczej wychodzi "a mi się wydaje, że.." :D

Kiedyś kupiłem nowe bilsteiny B6 po 600 zł sztuka, zawiozłem je do zerkopolu, gdzie panowie od razu je rozebrali i wylali olej. Czyli cofnęli je do etapu zużytych i wywalonych. Następnie wymienili tłoczki, zwiększyli siły tłumienia, założyli nowe uszczelki i amory mają dziś ponad 100 000 przebiegu. Bilstein to autoryzuje - robi to fabryczny serwis. Tak samo modyfikuje się amortyzatory, które jeżdżą w sporcie samochodowym.

Więc regeneracja amortyzatorów sama w sobie nie jest zła. Zła jest regeneracja robiona byle jak. Właściwie to amortyzatory są chyba jedynym elementem zawieszenia, którego regenerację bym rozważał.

Co nie zmienia faktu, że jak mi padły amory to skorzystałem z okazji żeby założyć gwint. I jestem z niego diablo zadowolony :D
Image
kapelan78
Lex user
Posts: 189
Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
Model Lexusa: gs 460
Skąd:: zabrze
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by kapelan78 »

Widzę że kolega micrus wie jako jeden z nielicznych o czym gada. To ma być tylko podpowiedź że tak się da i nie jest to grzebanie w g.... Można, da się profesjonalnie, można do aso. Jak kto Chce. Prawdę mówiąc ta regulacja żadnego szaleństwa nie daje. Więc można kupić kyb bez regulacji za śmieszne pieniądze lub kupić w podobnych pieniądzach do aso fajny gwint.
Post Reply

Return to “Lexus GS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest