Oglądał ktoś z was może to autko?
http://allegro.pl/lexus-gs300-ks-serwis ... 77754.html
GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
-
- Nowy lex user
- Posts: 2
- Joined: 20 May 2015, o 22:53
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Krzyżak
- Contact:
- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 189
- Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
Wpisz chyba Gdańsk Nagengast. To jedna z nielicznych która ogarnia avs
- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 189
- Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
Opinie..... Dostajesz gwarancję
Coś nie gra, odsyłasz z powrotem. Ja mam dobrą opinię.
Coś nie gra, odsyłasz z powrotem. Ja mam dobrą opinię.
- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
Dziwi mnie robienie takich przeszczepów ... Samochód ma 200k km przelotu ... zakładasz nowe z serwisu i wiesz że polatasz kolejne 200k km ... a jak ktoś chce ciągle się babrać w kupie to może regenerować amortyzatory jak robi 10k km rocznie ...
Ogólnie jak rozmawiałem z serwisantem to powiedział, że mało rzeczy wymienia się przy zawieszeniu tego samochodu, bo jest po prostu dość wytrzymałe ...
Sworzeń np jest zintegrowany z końcówką drążka ... co prawda kosztuje 260 pln w serwisie ale masz sworzeń i końcówkę wymienioną od razu ...
Link
Ogólnie jak rozmawiałem z serwisantem to powiedział, że mało rzeczy wymienia się przy zawieszeniu tego samochodu, bo jest po prostu dość wytrzymałe ...
Sworzeń np jest zintegrowany z końcówką drążka ... co prawda kosztuje 260 pln w serwisie ale masz sworzeń i końcówkę wymienioną od razu ...
Link
How far We can go ...
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
No ludziska tak lubią łatać na gumę do żucia. Aby jakoś chodziło, tyle. Później z tych bezawaryjnych Lexów, robią się awaryjne Lexy, gdzie 1/3 to części od Poldka. To jest właśnie te "regularne serwisowanie" w polskim wykonaniu
A później przy zakupie proszę o faktury na części, jako dowód tego "regularnego serwisowania" to robi rybkę
Zresztą, wybaczcie, że się wtrącam w topic. Róbta, co chceta
Pzdr



- micrus
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
- Model Lexusa: GS 300 III gen.
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
Zasadniczo jeśli się coś pisze to warto mieć jakąś wiedzę opartą na doświadczeniu. Bo inaczej wychodzi "a mi się wydaje, że.." 
Kiedyś kupiłem nowe bilsteiny B6 po 600 zł sztuka, zawiozłem je do zerkopolu, gdzie panowie od razu je rozebrali i wylali olej. Czyli cofnęli je do etapu zużytych i wywalonych. Następnie wymienili tłoczki, zwiększyli siły tłumienia, założyli nowe uszczelki i amory mają dziś ponad 100 000 przebiegu. Bilstein to autoryzuje - robi to fabryczny serwis. Tak samo modyfikuje się amortyzatory, które jeżdżą w sporcie samochodowym.
Więc regeneracja amortyzatorów sama w sobie nie jest zła. Zła jest regeneracja robiona byle jak. Właściwie to amortyzatory są chyba jedynym elementem zawieszenia, którego regenerację bym rozważał.
Co nie zmienia faktu, że jak mi padły amory to skorzystałem z okazji żeby założyć gwint. I jestem z niego diablo zadowolony

Kiedyś kupiłem nowe bilsteiny B6 po 600 zł sztuka, zawiozłem je do zerkopolu, gdzie panowie od razu je rozebrali i wylali olej. Czyli cofnęli je do etapu zużytych i wywalonych. Następnie wymienili tłoczki, zwiększyli siły tłumienia, założyli nowe uszczelki i amory mają dziś ponad 100 000 przebiegu. Bilstein to autoryzuje - robi to fabryczny serwis. Tak samo modyfikuje się amortyzatory, które jeżdżą w sporcie samochodowym.
Więc regeneracja amortyzatorów sama w sobie nie jest zła. Zła jest regeneracja robiona byle jak. Właściwie to amortyzatory są chyba jedynym elementem zawieszenia, którego regenerację bym rozważał.
Co nie zmienia faktu, że jak mi padły amory to skorzystałem z okazji żeby założyć gwint. I jestem z niego diablo zadowolony

-
- Lex user
- Posts: 189
- Joined: 19 Jan 2015, o 19:57
- Model Lexusa: gs 460
- Skąd:: zabrze
- Contact:
Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia
Widzę że kolega micrus wie jako jeden z nielicznych o czym gada. To ma być tylko podpowiedź że tak się da i nie jest to grzebanie w g.... Można, da się profesjonalnie, można do aso. Jak kto Chce. Prawdę mówiąc ta regulacja żadnego szaleństwa nie daje. Więc można kupić kyb bez regulacji za śmieszne pieniądze lub kupić w podobnych pieniądzach do aso fajny gwint.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest