Page 2 of 2
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 15 Mar 2015, o 19:47
by romus130
wiec tak łożylem spowrotem i coś tam działa to wszystko ale nie tak jak powinno opowiem co zauważyłem.
gdy pokretło to od tego gdzie ma wiać jest na auto to silniczek ok temperatury działa w lewo i prawo znaczy mechanizm w obie strony działal jeśli bym juz na innym to różnie raz w dół a raz wg. natomiast silniczek od regulacji gdzie ma wiac kresił sie tylko w jedną strone. gddy zamieniłem kostki tą do gdzie ma wiać z tą od obiegu otwartego to obieg mi sie otwózył na zewnątrz. ale gdy tylko zamieniam na porawną to wraca na obieg wewnętrzy bez rużnicy jaki obieg ustawie na panelu. dziwny strasznie misz masz sie kurde tam zrobił nie wiem co z tym zrobić, jakieś pomysły??
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 15 Mar 2015, o 20:10
by jordi007
czujnik jest pod stacyjka zdejmujesz obudowepod kierownica i masz go na wierzchu taka rurka do niego dochodzim ale fak dziwne zachowanie a mysłałem ze tylko u mnie szopki sie dzieja. a do tych silniczków latwo sie dostac duzo rozkrecania
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 15 Mar 2015, o 21:52
by LEPSI RX
Napewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłes ?
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 15 Mar 2015, o 22:16
by romus130
bezpieczniki pod maską w czarnej skrzynce?? tak wszystkie chyba ze ktoś ma jakiś fajny schemat. gdzie sie znajduje bezpiecznik od sterownika klimyatyzacji /nadmuchu. do czujnika za dnia sie dobiore . i jak mam go sprawdzić czy działa??
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 16 Mar 2015, o 20:27
by romus130
i temat sie urwał??
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 16 Mar 2015, o 22:38
by romus130
Panowie!! może to być wina nie drożnego potencjometru który jest w obudowie wraz z silniczkiem ?? ten pod kołem zębatym..
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 17 Mar 2015, o 21:38
by twiti7
Potencjometr możesz sprawdzić miernikiem (kręcisz ramieniem i sprawdzasz czy się zmienia wartość oporu najlepiej analogowym miernikiem, u mnie winą tego że silniczek raz działał raz nie i często terkotał był zabrudzony potencjometr, ciżeko je wyczyścić bo nie da się tam dostać oska na której siedzi ramie sterujące jest zgrzana z potencjometrem chyba. Przy rozbieraniu do czyszczenia uważaj na zatrzaski sa bardzo kruche. Śruby na które to jest przykręcone mają bardzo miękkie łepki

.
Z tego co opisujesz to dziwnie się to zachowuje sprawdź czujnik temperatury o którym wspominali koledzy.
Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 17 Aug 2015, o 19:14
by luki90
a jak wam działa automatyczne przełączanie nawiewów bo mi chyba nie działa. Wszystkie pozycje działają oprócz "AUTO" stoi w miejscu czyli nawiew tylko z górnych kratek tych co dają w twarz
Oczywiście nim postanowiłem napisać to rozebrałem konsole i silniczek od nawiewów, poczyściłem podgiąłem styki ale zero efektu wiec może ja nie umiem tego włączyć?

Re: Is 200 Nawiew ,,Obieg Ogrzewania''
Posted: 10 Sep 2015, o 18:30
by jordi007
Panowie ja juz sie ponad rok mecze z ogrzewaniem wymieniałem czuniki panele sterujace plukałem nagrzewnice chyba wszystko, silniczki sprawdzałem tylko w taki sposob czy sie kreca i sie kreciły ale dzisiaj znalazłem chwile czasu i jeszcze sprawdzałem raz silniki wszystkie chodza ale postanowiłem na wyczucie i przyłozyłem palucha na te oski zołte zauwazyłem ze silniczke zaczyna sie przekrecac dopiero po 24 stopniach mieczy 16-24 nie drgnie to moze by wyjasniało ze cieszko go nagrzeac i jak nastawiam na maxa to jest wrzeczywistosci nastawiony na 20-21 ale dlaczego po jakims czasie zmienia mi ze boki i szyba letnie a moze nawet zimne a nogi ciepłe. Dodam ze ustawiam nawiew szyba i nogi zadnego auto. zastanawiam sie czy nie wymienic silniczkow dwoch temp. i ustawienia klapek. czy znacie jakis sposob na sprawdzenie tych silniczków