IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by TmK18 »

Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne :P
adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
Dawać na wagę silniki to się okaże :P ale myślę że z amorami z ISFa dało by radę
User avatar
adamsky73
Lex Driver
Posts: 621
Joined: 20 May 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by adamsky73 »

TmK18 wrote:Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne :P
Wszystko łącznie z wydecham, licznikami itp.? A jaki to ma sens? Taniej byłoby kupić oryginał.
Chyba, że faktycznie chcieli mieć IS-F z gazem, ale moc trochę nie ta. Prościej, taniej i bardziej z sensem byłoby chyba wrzucić mu 2JZ-GTE podkręcony do 500-600 KM. Lżej z przodu, mocniejszy dół, więcej koni, zamiast nierozwojowego V8.
TmK18 wrote:adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
Przecież jest w pierwszym poście
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by krzywydg »

Latwo sie pisze co..... 500 - 600km fiu fiu tez tak sobie myslalem... I dlatego wlozylem sobie 3uz. Cena takiego swapu to podejzewam jest mniejsza niz pensja nie jednego Forumowicza... Pan z filmu pewnie tez sobie sam wszytko robil i tak mu wyszlo piei nie potrzebuje 500kuniow
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by krzywydg »

Aha silnik z tego filmiku pochodzi z sc430 at 6 biegow
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
ledziu
Lex Master
Posts: 2565
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by ledziu »

A ja zacznę po swojemu czyli... pytania na start:

1) przeznaczenie auta
2) zajawki kierownika
3) budżet kierownika
4) dostępność auta zastępczego

reszta pytań czy się da czy nie jest po odpowiedzeniu sobie na podstawowe zagadki projektu.

Dla mnie 3uz w ISMK2 ma podstawową zaletę w postaci możliwości założenia lpg reszta to już polemika...a biorąc pod uwagę warsztaty tuningowe to nie polemika tylko epopeja :biggrin2:
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Post by TmK18 »

1) Na codzień do pracy i do poszalenia w weekendy lub wieczorami, czasami bokiem
2) lubię poszaleć oraz korzystać z pustych parkingów :P
3) jeśli faktycznie bym się miał tego kiedyś podjąć to za kilka lat, natomiast wychodzę z założenia że obecnie ISF kosztuje około 130k, is250 ok 50K, dorwać sc430 anglika oraz poskładać to wszystko to sądzę że jest to koszt około 20K plus zawiecha i pakiet isf to łącznie 30k, choć mogę się mylić
4) jest, bez tego nie można nawet zaczynać projektu :P

Zaznaczam jeszcze raz że interesuje mnie czy faktycznie taki projekt byłby wykonalny za w miarę rozsądne pieniądze, także jest to temat czysto teoretyczny, a być może akurat kogoś to zainspiruje :dance3:
Post Reply

Return to “Na każdy temat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests