Page 2 of 2

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 17 Apr 2015, o 13:03
by TmK18
Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne :P
adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
Dawać na wagę silniki to się okaże :P ale myślę że z amorami z ISFa dało by radę

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 17 Apr 2015, o 13:21
by adamsky73
TmK18 wrote:Jak by się kiedyś udało zrealizować taki projekt to też bym sobie pakiet ISF założył, tak jak i ci panowie zapewne :P
Wszystko łącznie z wydecham, licznikami itp.? A jaki to ma sens? Taniej byłoby kupić oryginał.
Chyba, że faktycznie chcieli mieć IS-F z gazem, ale moc trochę nie ta. Prościej, taniej i bardziej z sensem byłoby chyba wrzucić mu 2JZ-GTE podkręcony do 500-600 KM. Lżej z przodu, mocniejszy dół, więcej koni, zamiast nierozwojowego V8.
TmK18 wrote:adamsky73 możesz zapodać ten filmik ? Będzie prościej to rozgryźć
Przecież jest w pierwszym poście

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 17 Apr 2015, o 13:28
by krzywydg
Latwo sie pisze co..... 500 - 600km fiu fiu tez tak sobie myslalem... I dlatego wlozylem sobie 3uz. Cena takiego swapu to podejzewam jest mniejsza niz pensja nie jednego Forumowicza... Pan z filmu pewnie tez sobie sam wszytko robil i tak mu wyszlo piei nie potrzebuje 500kuniow

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 17 Apr 2015, o 13:30
by krzywydg
Aha silnik z tego filmiku pochodzi z sc430 at 6 biegow

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 18 Apr 2015, o 13:24
by ledziu
A ja zacznę po swojemu czyli... pytania na start:

1) przeznaczenie auta
2) zajawki kierownika
3) budżet kierownika
4) dostępność auta zastępczego

reszta pytań czy się da czy nie jest po odpowiedzeniu sobie na podstawowe zagadki projektu.

Dla mnie 3uz w ISMK2 ma podstawową zaletę w postaci możliwości założenia lpg reszta to już polemika...a biorąc pod uwagę warsztaty tuningowe to nie polemika tylko epopeja :biggrin2:

Re: IS250 V8 4,3 3UZ-FE

Posted: 19 Apr 2015, o 12:59
by TmK18
1) Na codzień do pracy i do poszalenia w weekendy lub wieczorami, czasami bokiem
2) lubię poszaleć oraz korzystać z pustych parkingów :P
3) jeśli faktycznie bym się miał tego kiedyś podjąć to za kilka lat, natomiast wychodzę z założenia że obecnie ISF kosztuje około 130k, is250 ok 50K, dorwać sc430 anglika oraz poskładać to wszystko to sądzę że jest to koszt około 20K plus zawiecha i pakiet isf to łącznie 30k, choć mogę się mylić
4) jest, bez tego nie można nawet zaczynać projektu :P

Zaznaczam jeszcze raz że interesuje mnie czy faktycznie taki projekt byłby wykonalny za w miarę rozsądne pieniądze, także jest to temat czysto teoretyczny, a być może akurat kogoś to zainspiruje :dance3: