Jeśli to głowice, to w 3UZ będzie bolało finansowo niestety.owczar wrote:Regulacje robi się zaraz po zakupie, a potem okresowo, a nie jak auto przestaje jechać. Objawy pojawiają się zawsze. Silnik na ciasnych zaworach nie pracuje już tak idealnie. Ale mało kto zwraca na to uwagę. Mój brat juz sporo takich wypadków przerobił- w wielu wypadkach kończyło się zwalaniem głowic.
nierówna praca na N oraz błędy
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
-
- Lex user
- Posts: 165
- Joined: 8 Nov 2011, o 08:24
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Szczecin
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Melexem, muszę Cię zmartwić, mój wujas przerabiał temat zaworów w ls 430 '06 po 320 kkm na lpg. Auto po nagrzaniu gubiło zapłony, i było to odczuwalne po wibracjach budy, oraz słyszalne na wydechu. Dodam tylko, że przez te kilometry nikt do zaworów nie zaglądał, a "spece" od lpg przez kilka lat skutecznie nie zwalczyli kontrolki CE...
Na pocieszenie wystarczyła regulacja i po 100kkm od roboty wszystko działa idealnie.
Na pocieszenie wystarczyła regulacja i po 100kkm od roboty wszystko działa idealnie.
- melexem
- Lex user
- Posts: 26
- Joined: 16 Oct 2015, o 07:49
- Model Lexusa: GS430 MKIII
- Skąd:: Ząbki
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
auto ma teoretycznie 254 tyś km - nierówna praca silnika jest również na zimnym. Auto jedzie niechętnie ale jak się wkręci powyżej 3 tyś rpm zap**** równo bez problemu. Generalnie po odłączeniu aku nie zauważyłem braku mocy czy zimy czy ciepły idzie jak szatan - dopiero po zapaleniu checka następuje objaw dławienia na niższych obrotach. Jestem umówiony na jutro z carsikiem więc zobaczymy co będzie:)
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
-
- Lex Driver
- Posts: 527
- Joined: 4 Apr 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
rozumiem, ale dalej pytam, nie zwykłem przyjmować wszystkiego jak młody pelikanYarecki wrote:Ty naprawdę nie rozumiesz co Owczar pisze![]()

nie wiem, nie dane mi było przeczytać całego forum pod kątem postów kolegiYarecki wrote:A szkoda abo to jeden z niewielu ziomów co wiedzą co piszą na tym forum![]()
![]()
tak jak pisałem wyżej tylko dalej dopytuje nie ma powodu się unosić

moim zdaniem nie można powiedzieć, że wypadanie zapłonów i konieczność korekty luzów jest od razu równoznaczne z tym, że silnik jest już zajechany i trzeba będzie robić głowice...oczywiście jak ktoś z tym dłużej będzie jeździł a nie zrobi od razu to koszta będą rosnąć a najlepiej do takiej sytuacji nie doprowadzić robiąc regulację po kupnie i później co jakiś przebieg (osobiście skróciłbym do 50-75k km interwał sprawdzenia luzów przy LPG)

-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Dlatego napisałem często, a nie zawsze kończy się naprawą głowicy. Znam taki przypadek z IS300 z ostatniego czasu.
Profilaktyka jest bardzo ważna. Zmniejszenie interwalu kontroli luzów na lpg tez ma sens. Szczególnie przy takim podażu pseudogazownikow.
Napisałem, że może się zdarzyć ze naprawa będzie grubsza. Zawsze lepiej się miło zaskoczyć niż niemiło rozczarowac
Profilaktyka jest bardzo ważna. Zmniejszenie interwalu kontroli luzów na lpg tez ma sens. Szczególnie przy takim podażu pseudogazownikow.
Napisałem, że może się zdarzyć ze naprawa będzie grubsza. Zawsze lepiej się miło zaskoczyć niż niemiło rozczarowac

-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
Mała zagadka. Co można wywnioskować z obu zdjęć. Głowice z jednego silnika.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- foka1
- Lex user
- Posts: 197
- Joined: 15 Jan 2011, o 20:27
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Karwia
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
słabo, nie wiem skąd ten wniosek 

www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex Driver
- Posts: 527
- Joined: 4 Apr 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Contact:
nierówna praca na N oraz błędy
Wydaje mi się, ze jest trochę syfu. Nie wiem czy to kwestia rożnego oświetlenia ale jedna wyglada na czystsza.
Do tego krzywki jakieś ciemne na pierwszym zdjęciu na prawym cylindrze. Więcej nie widzę ale oglądam zdjęcia na pralce
Do tego krzywki jakieś ciemne na pierwszym zdjęciu na prawym cylindrze. Więcej nie widzę ale oglądam zdjęcia na pralce

-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: nierówna praca na N oraz błędy
cieplej. Zdjęcia mają to samo oświetlenie a to co widać faktycznie jest różne w kolorze. Ale bardziej chodzi o przyczynę tego stanu.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest