Air Ride GS MK II

Czyli koła, spojlery, grille, lotki, blendy, itp
kazzz_91
Lex user
Posts: 83
Joined: 9 Feb 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Contact:

Re: Air Ride GS MK II

Post by kazzz_91 »

Amorki pod aira będą kupione nówki.
Myślałem o komplecie KYB, chyba że faktycznie warto dopłacić do Blistein to może lepiej je zakupić ?
User avatar
Czyzyk
Lex Driver
Posts: 307
Joined: 26 Mar 2015, o 19:50
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Lipków
Contact:

Re: Air Ride GS MK II

Post by Czyzyk »

Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Image
neuro313
Lex user
Posts: 61
Joined: 11 Oct 2016, o 00:12
Model Lexusa: IS250 Prestige
Skąd:: Berlin
Contact:

Air Ride GS MK II

Post by neuro313 »

Czyzyk wrote:Ja za 500 stówek kupiłem używane Bilsteiny B6. W pełni regulowane amory!
Powiedz cos wiecej jak to jest z tymi B6, bo rozumiem ze gwintu nie masz wiec regulacja wysokosci jest tylko na poduchach? Jakie konkretnie przeróbki robiłeś zeby zejsc tak nisko jak masz teraz?
Jak dla mnie to komfort nie jest istotny ale dla mej żony tak, wiec musze zapytac czy da rade ustawic twoj zestaw aby byl chociażby zbliżony do serii? :)

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
User avatar
Czyzyk
Lex Driver
Posts: 307
Joined: 26 Mar 2015, o 19:50
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Lipków
Contact:

Re: Air Ride GS MK II

Post by Czyzyk »

Air ride nie jest seryjnym zawieszeniem. Nabite maksymalnie poduszki sprawiaja że auto lekko skacze, natomiast spuszczone powietrze mocno zmienia prowadzenie. Gwintu nie mam, okucia są na stałe do amora więc tu nei ma regulacji.

Co do modyfikacji zawieszenia to u mnie juz troche ich bylo. Zaczynajac od skracania amortyzatorów, potem cięcie i skracanie zwrotnic, a ostatnio cięte zostały wahacze górne żeby porobić cambery.
Image
kazzz_91
Lex user
Posts: 83
Joined: 9 Feb 2016, o 19:41
Model Lexusa: GS430 MK II
Skąd:: KONIN
Contact:

Re: Air Ride GS MK II

Post by kazzz_91 »

Witajcie.
Mam jeszcze małe pytanko odnośnie air.
Jestem już niedaleko montażu i zastanawiam się którędy przejść kablem plusowym z akumulatora? Jak macie to rozwiązane? Jest jakieś miejsce gdzie da się zgrabnie przeciągnąć (nie chcę wycinać specjalnie dziur)
User avatar
ghostmateus
Lex Driver
Posts: 554
Joined: 5 Jan 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Location: Opolskie
Contact:

Re: Air Ride GS MK II

Post by ghostmateus »

Jeżeli chcesz to plus możesz bez przeróbek i dewastacji pociągnąć z prawej strony auta w progu i później przeciągnąć kabel przez ścianę za siedzeniem z tyłu(jest tam miejsce) do bagażnika.
Post Reply

Return to “Tuning wizualny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests