Dokładnie, to tylko zdjęcia, info o wyposażeniu i przebieg. Trzeba podjechać i przetestować.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
IS-F
-
- Lex user
- Posts: 63
- Joined: 29 Aug 2017, o 23:11
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Francja
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 29 Aug 2017, o 22:06
- Model Lexusa: będzie IS 200t
- Skąd:: Łódź
- Location: Łódź
- Contact:
Re: IS-F
W temacie eksploatacji IS F bardzo się zaskoczyłem. Osobiście go nie posiadam, ale temat części do aut japońskich jest mi bardzo bliski i zrobiłem małe rozeznanie.
Oczywiście warunkiem jest, że skrzynia i silnik nie ulegnie awarii. Jednak taka sytuacja może się przydarzyć wyjątkowo pechowym właścicielom lub w zajechanych egzemplarzach.
Hamulce, tutaj to jest aż śmiesznie. Przednia, nawiercana tarcza Brembo 350zł/szt. za placka 360mm.
Amortyzatory komplet w PL jakieś 4200zł. Niby nie mało, ale w tym aucie wymienia się to raz, maks dwa w życiu samochodu.
Tulejki, wahacze itp. z racji ich ilości mogą zaboleć, ale to się wszystko nie rozpada od razu w całości. Spokojnie na raty można powymieniać najbardziej zużyte elementy.
Jak na tę klasę samochodu jest naprawdę bardzo dobrze.
Oczywiście jak komuś nie pójdzie to temat blacharki może pogrążyć, ale nie ma innego wyjścia jak AC.
Ech, szkoda że ich tak mało sprzedali i za bardzo nie ma w czym wybierać.
Acha, jeszcze na koniec. Spadek wartości pojazdu, skubańce trzymają cenę i to również jest znaczący argument za zakupem IS F.
Oczywiście warunkiem jest, że skrzynia i silnik nie ulegnie awarii. Jednak taka sytuacja może się przydarzyć wyjątkowo pechowym właścicielom lub w zajechanych egzemplarzach.
Hamulce, tutaj to jest aż śmiesznie. Przednia, nawiercana tarcza Brembo 350zł/szt. za placka 360mm.
Amortyzatory komplet w PL jakieś 4200zł. Niby nie mało, ale w tym aucie wymienia się to raz, maks dwa w życiu samochodu.
Tulejki, wahacze itp. z racji ich ilości mogą zaboleć, ale to się wszystko nie rozpada od razu w całości. Spokojnie na raty można powymieniać najbardziej zużyte elementy.
Jak na tę klasę samochodu jest naprawdę bardzo dobrze.
Oczywiście jak komuś nie pójdzie to temat blacharki może pogrążyć, ale nie ma innego wyjścia jak AC.
Ech, szkoda że ich tak mało sprzedali i za bardzo nie ma w czym wybierać.
Acha, jeszcze na koniec. Spadek wartości pojazdu, skubańce trzymają cenę i to również jest znaczący argument za zakupem IS F.
-
- Lex user
- Posts: 63
- Joined: 29 Aug 2017, o 23:11
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Francja
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 2570
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: IS-F
Z wartością is-fa będzie dobrze a nawet bardzo dobrze
bo była mala sprzedaż, jest dosyć pobłażliwy dla kieszeni użytkownika szczególnie porównując do zacnych amg/rs/M itp. a do tego sedaniki z V8 w dobie r3 turbo są poszukiwane a ich cena będzie rosła 


- kulek
- Lex user
- Posts: 32
- Joined: 20 Oct 2017, o 00:21
- Model Lexusa: V8
- Skąd:: Tychy
- Contact:
Re: IS-F
Mam kilka pytań do użytkowników, właścicieli...
Gdzie można znaleźć informacje o liście pełnego dostępnego wyposażenia samochodu przed i po face liftingach?
Czy w ISF były dostępne wentylowane przednie fotele?
Czy to auto może w ogóle ciągać przyczepy, a jeśli tak, to jaka jest maksymalna masa całkowita na haku (w dowodzie rejestracyjnym rubryka O1 i O2)?
Gdzie można znaleźć informacje o liście pełnego dostępnego wyposażenia samochodu przed i po face liftingach?
Czy w ISF były dostępne wentylowane przednie fotele?
Czy to auto może w ogóle ciągać przyczepy, a jeśli tak, to jaka jest maksymalna masa całkowita na haku (w dowodzie rejestracyjnym rubryka O1 i O2)?
-
- Lex user
- Posts: 63
- Joined: 29 Aug 2017, o 23:11
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Francja
- Contact:
IS-F
Chyba teraz ciężko będzie znaleźć pełną listę wyposażenia. Fotele na pewno są podgrzewane, ale nie wiem czy są wentylowane. Co do przyczepy najlepiej pytać w saloniekulek wrote:Mam kilka pytań do użytkowników, właścicieli...
Gdzie można znaleźć informacje o liście pełnego dostępnego wyposażenia samochodu przed i po face liftingach?
Czy w ISF były dostępne wentylowane przednie fotele?
Czy to auto może w ogóle ciągać przyczepy, a jeśli tak, to jaka jest maksymalna masa całkowita na haku (w dowodzie rejestracyjnym rubryka O1 i O2)?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
-
- Lex user
- Posts: 63
- Joined: 29 Aug 2017, o 23:11
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Francja
- Contact:
IS-F
Może tak być... Z resztą to chyba samochód który nie do końca się nadaje. Ale może jakiś warsztat to robi?carinus wrote:Dużo rzeczy widziałem,ale hak do IS F-a mam nadzieję nie występuje.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1839
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: IS-F
To jest tak niszowy model i tak specyficznie ukierunkowany ze nikt nim rowerów raczej nie wozi,nie myślę nawet o podczepieniu jakiejkolwiek przyczepki.Widywałem już Porsche Cayenne z przyczepami towarowymi ale do 911-ki nikt raczej nie założy haka.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests