

Ralfx wrote:No właściciele 2JZ-GE mają problem z głowy do 400KM nie trzeba sie raczej martwić o nic włącznie z wtryskami paliwaswoją drogą to też zostało nie uwzględnione bo może sie zdazyć że wtryski nie zdążą podać tyle paliwa żeby przepalić cały ten n2o
BeeMix możesz ten tem rozwinąć bo ja nie kumam tych pojęć co to jest piggybackiem ? tem jest strasznie ciekawy dla posiadaczy 2JZ-GEBeeMiX wrote:
Z wtryskami to nie jest prawdaA co do N2O jak najbardziej silnik jest na nie wytrzymały i nic się złego nie powinno dziać. Tylko ja bym taką istalację podłączył progresywnie z piggybackiem żeby cofać zapłon podczas strzałów, dla bezpieczeństwa. I zimniejsze o stopień świece.
janasek wrote:Nitk tutaj nie spomniał że ta cała zabawa jest w Polsce nielegalna. Nie można na pewno stosować tego zasilania na drodze, nie wiem jak jest z wożeniem osprzętu w aucie.
Pozdro
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests