[is200]pasek rozrządu

Awatar użytkownika
stachulex
Lex Driver
Posty: 306
Rejestracja: 12 lut 2011, o 00:42
Model Lexusa: gs 300 mk1
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: stachulex »

doOh pisze:150 000 km to troche za dlugo nie uwazacie ?
ja polecam wszyskim zmieniac co 100 000
Obrazek
PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
slovly
Lex user
Posty: 136
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:32
Model Lexusa: IS 200
Lokalizacja: Kraków, Tarnów
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: slovly »

ja jak wymieniałem w tym m-cu, przy 123tys to nie było ok 1/3 paska, wymiana z tego co wiem powinna być co 150tys lub 7lat, moje auto jest z 2003r
The sky is the limit
Awatar użytkownika
ccamillo
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2011, o 10:02
Model Lexusa: brak
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: ccamillo »

teoretycznie to 150tys lub 10 lat, a praktycznie to serwis powie, ze to są maksymalne okresy, a stan rozrządu należy sprawdzać w trakcie eksploatacji.
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: carinus »

ccamillo pisze:teoretycznie to 150tys lub 10 lat, a praktycznie to serwis powie, ze to są maksymalne okresy, a stan rozrządu należy sprawdzać w trakcie eksploatacji.
Nawet jezeli ktoś zakłada takie max. okresy to bierze za to odpowiedzialnośc i podpisuje się pod tym że wszystko wytrzyma.Nie mówimy tutaj o jednostkowym przypadku wycierania paska tylko o zjawisku masowym.Błędy konstrukcyjne dały znac o sobie.
.
Awatar użytkownika
ccamillo
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2011, o 10:02
Model Lexusa: brak
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: ccamillo »

ok ... ale żadna firma nie bierze odpowiedzialności za określone przez siebie okresy eksploatacji, kończy się gwarancji i maja gdzieś ... jedynie, z wielkiej laski, mogą partycypować w kosztach, jeżeli klient będzie upierdliwy.
Nieważne czy to będzie lexus, czy inny samochód, niektóre rzeczy należny sprawdzać ... na szczęście są fora, na których wymieniamy się uwagami.
Większość firm wydłuża okresy miedzy przeglądami, zmniejsza częstotliwość wymiany oleju i wszystko po to, żeby niby obniżyć koszty utrzymania samochodu, a badania czy to wszystko wytrzyma są przeprowadzane na nas i za naszą kasę.
Awatar użytkownika
wswietyy
Lex user
Posty: 75
Rejestracja: 7 sty 2011, o 14:32
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Jasło
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Re: pasek rozrządu

Post autor: wswietyy »

carinus pisze:Żeby powstała kolizyjność musieliby zmodernizowac konstrukcję głowicy lub zmienic kształt denka tłoków,a dołozenie zmiennych faz chyba nie wprowadziło az takich zmian w silniku.Takie są tylko moje przypuszczenia.
no tak to wygląda że coś musieli zmienić, albo obniżyć głowice, albo skok zaworów zwiększyć, albo wielkość, albo tłoki, bo ten silnik 1G-FE był montowany w toyocie w latach 95-97 ze sprężaniem 9,6:1 a od roku 98 ma sprężanie 10,0:1

pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość