
Wspominasz o rozwalonym dole w motorowni u kumpla a zapomniałem dodać o świetnych panewkach które tez często dokuczały.
Dzięki ledziu za przybliżenie tematuledziu wrote:Dla tego zauważ że wraz ze wzrostem świadomości motoryzacyjnej odchodzi się od stylu wiertarki która na papierze jedzie a tak naprawdę nie jedzie. Młodzi ludzie zaczynając przygodę z "szybką" motoryzacja czytają katalogi i obliczają teorie. Pół biedy jak się trafi na typeRa który jest fajniejszy w kategorii wiertarki ale jak na pierwszy ogień poleci TS bo jest tańszy to można trochę zainwestować.
W tamtym roku złapałem się z rolki i z kreski GSem 300 MKII z kolegi typeRem z 03r, niby GS mocniejszy o 20km ale cięższy o 300 kg i w automacie. W obu przypadkach dostałem po tyłku ale na tyle mało że właściciel hondy zdenerwował się i zaczęły się tłumaczenia z serii nie ten bieg, za zimno, za ciepło.....no i jeszcze trzeba dodać że w GSie pełna kultukra, muzyczka, brak odgłosów piłowania wciskam i jadę a w hondzie pełne skupienie, szarpanie lewarem, cyrklowanie z poślizgiem kół itd...
Chętnie ale niestety pracuje od 14:(Flash wrote:Jeśli chciałbyś przymierzyć IS300, wpadnij na spotaJestem na etapie przesiadki, jeśli wszystko zagra niebawem go wypuszczam.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests