Page 109 of 126

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 15 Mar 2020, o 14:42
by owczar
Te listwy na drzwiach w które wpleciono napis president. Jak na mój gust nie są oryginalne. Pierwszy raz widzę takie.

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 15 Mar 2020, o 14:52
by Alucard
Teraz załapałem, w innych "Prezydentach" faktycznie tego nie ma. Rzecz gustu jak zawsze : )Dobra dzwonię, może się czegoś dowiem.

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 18 Mar 2020, o 17:01
by mcmad
Witam, czy ktoś może oglądał egzemplarz z tego ogłoszenia
https://www.olx.pl/oferta/lexus-ls-stan ... D4Glf.html

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 18 Mar 2020, o 22:47
by Piotr-PK
Trochę niepokoi "nic nie trzeba robić, tylko jeździć".
Poprzedni właściciel mojego GS prawie zajeździł starym olejem Aisina, no bo skoro działa...

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 18 Mar 2020, o 23:30
by janbet
Cześć,
jestem nowy na forum wiec od razu się przywitam :)
Od jakiegoś czasu szukam nowszego auta dla siebie. Szukałem przez kilka miesięcy czegoś w MB - E klasy lub S klasy ale nic sensownego nie znalazłem.
Teraz szukam Lexusa LS430.
Co sądzicie o egzemplarzu z tego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-ls- ... 96341ad0a1

Dzięki!

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 2 Apr 2020, o 12:34
by FONEK
Panowie,

Pytanie otwarte do dyskusji. Ciężko u nas i za granicą o ten samochód więc zastanawiam się nad kwestią sprowadzenia uszkodzonego z USA. Co o tym myślicie?

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 2 Apr 2020, o 18:47
by S600
FONEK wrote:Panowie,

Pytanie otwarte do dyskusji. Ciężko u nas i za granicą o ten samochód więc zastanawiam się nad kwestią sprowadzenia uszkodzonego z USA. Co o tym myślicie?
Pytanie czy interesuje cię 2000-2003 czy 2003-2006 bo jeśli ten pierwszy to zapomnij bo koszty sprowadzenia, podatków i naprawy przewyższą cenę ładnych egzemplarzy z otomoto.
Jeśli polift to musiałbyś mieć bardzo duże szczęście, czyli też nie polecam. Po pierwsze LS430 polif w USA osiągają zawrotne ceny, sprawdź IAAI i copart ładne egzemplarze zamykają się w kwotach 4000-6000$ a do tego musisz doliczyć ok 19 tyś zł - (prowizja licytującego- ktoś to musi ogarnąć, transport do portu, kontener przez Atlantyk, Vat, cło, transport laweta do polski, akcyza i opinia) i dopiero teraz jesteś w domu... znaczy przed naprawą ;) naprawa... za części do polifta jeśli przód uszkodzony kosmos.
Podsumowanie:
auto ok 20-25tyś zł
sprowadzenie i podatki 19tyś zł
naprawa 4-5 tys blacharz dobry + lakiernik
części od 3-5tyś
= od 39 do 54 tyś zł plus wymiany typu rozrząd, amory,opony,poduszki pod silnik, pranie środka (w transporcie koła wpieprzą do kabiny i może jeszcze wymiana kanapy)

Ja polecam rozejrzeć się za ładnym przed-liftem lub jeśli zależy Tobie na V8 to GS430 mk2

Jeszcze zapomniałem o bardzo ważnej rzeczy. w USA jest bardzo mało LS430 z pneumatyką a wersja bez pneumatyki na tym forum jest passé.

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 2 Apr 2020, o 19:15
by FONEK
S600 wrote:
FONEK wrote:Panowie,

Pytanie otwarte do dyskusji. Ciężko u nas i za granicą o ten samochód więc zastanawiam się nad kwestią sprowadzenia uszkodzonego z USA. Co o tym myślicie?
Pytanie czy interesuje cię 2000-2003 czy 2003-2006 bo jeśli ten pierwszy to zapomnij bo koszty sprowadzenia, podatków i naprawy przewyższą cenę ładnych egzemplarzy z otomoto.
Jeśli polift to musiałbyś mieć bardzo duże szczęście, czyli też nie polecam. Po pierwsze LS430 polif w USA osiągają zawrotne ceny, sprawdź IAAI i copart ładne egzemplarze zamykają się w kwotach 4000-6000$ a do tego musisz doliczyć ok 19 tyś zł - (prowizja licytującego- ktoś to musi ogarnąć, transport do portu, kontener przez Atlantyk, Vat, cło, transport laweta do polski, akcyza i opinia) i dopiero teraz jesteś w domu... znaczy przed naprawą ;) naprawa... za części do polifta jeśli przód uszkodzony kosmos.
Podsumowanie:
auto ok 20-25tyś zł
sprowadzenie i podatki 19tyś zł
naprawa 4-5 tys blacharz dobry + lakiernik
części od 3-5tyś
= od 39 do 54 tyś zł plus wymiany typu rozrząd, amory,opony,poduszki pod silnik, pranie środka (w transporcie koła wpieprzą do kabiny i może jeszcze wymiana kanapy)

Ja polecam rozejrzeć się za ładnym przed-liftem lub jeśli zależy Tobie na V8 to GS430 mk2

Jeszcze zapomniałem o bardzo ważnej rzeczy. w USA jest bardzo mało LS430 z pneumatyką a wersja bez pneumatyki na tym forum jest passé.
Dzięki za konkretną odpowiedź. Im dłużej przeglądam strony, które wymieniłeś + wiele innych + kalkulatory stwierdzam, że to jest rzeczywiście nieopłacalne bo za 50-55k jestem w stanie w Polsce kupić ładnego polifta. Tym bardziej, że dolar teraz najwyżej od 10 lat albo porównywalnie do czerwca 2016.
Co do przedlifta obawiam się tych wszystkich niedoskonałości, które zostały poprawione w polifcie + skrzynia 6 biegowa (to mocno za mną przemawia). Natomiast różnica w cenie przedlift vs polift daje duże pole manewru, aby przedlifta doprowadzić do stanu igła, założyć gaz i jeszcze trochę zostanie.
Co do GS430, to strasznie się napaliłem na komfort, który daje LS430.

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 2 Apr 2020, o 19:32
by tomek808
Dolar teraz drogi ale ceny aut spadły tylko problem z transp. . Znajomy który mi licytuje kupił kilka aut i ma problem z transportem do portu NY .

Re: LS mkIII (UCF30) - Pytania o auto z ogloszenia

Posted: 2 Apr 2020, o 19:36
by ledziu
FONEK wrote:Dzięki za konkretną odpowiedź. Im dłużej przeglądam strony, które wymieniłeś + wiele innych + kalkulatory stwierdzam, że to jest rzeczywiście nieopłacalne bo za 50-55k jestem w stanie w Polsce kupić ładnego polifta. Tym bardziej, że dolar teraz najwyżej od 10 lat albo porównywalnie do czerwca 2016.
Co do przedlifta obawiam się tych wszystkich niedoskonałości, które zostały poprawione w polifcie + skrzynia 6 biegowa (to mocno za mną przemawia). Natomiast różnica w cenie przedlift vs polift daje duże pole manewru, aby przedlifta doprowadzić do stanu igła, założyć gaz i jeszcze trochę zostanie.
Co do GS430, to strasznie się napaliłem na komfort, który daje LS430.
Poszukałbym w EU tym bardziej że z LSami z naciskiem na ucf30/40 wytworzyła się specyficzna sytuacja handlarze nie są nimi zainteresowani bo boją się zje...ych mędrców od wiecznych poszukiwań a na zachodzie można je fajnie negcjować bo jednak serwis liczony w euro na ichniejszych rynkach jest kosmicznie drogi.

W tamtym tygodniu miałem ofertę z bardzo dokładnym opisem ucf30 FL 200k.km. ze Szwecji od pana który sprowadza hurtowo auta omijając lexusy szerokim łukiem :biggrin2: to mógłbym go sprzedać za 33k. Sądzę że jest kwestia przypilnowania rynków EU i ugadania tematu z kimś kto się nie boi :biggrin2:
USA odpuściłbym całkowicie.