Page 3 of 4
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 7 Jul 2011, o 13:53
by tomekb
hesus moze nas odwiedzisz na spocie
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 7 Jul 2011, o 13:56
by hesus
nie chciałem sie do tamtej listy póki co wpisywać bo pewności nie mam. jak ogarne auto do wtedy i nie bede z czasem na bakier to bardzo chętnie

Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 7 Jul 2011, o 14:11
by tomekb
masz byc
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 9 Jul 2011, o 21:07
by hesus
dzisiaj docinałem klucze - chiński scyzoryk z aukcji działa bez problemu (no prawie, nie mieści się do zamka od klapy z tyłu

), natomiast to co wyglądało jak oryginał po docięciu nie działa.... w sumie tego nie zauważyłem wcześniej, ale widze że grot był przycięty na krawędziach, czego nie ma w oryginale. 80zl mnie ta wiedza kosztowała, no ale może się komuś przyda
poza tym wymienione zostały wszelakie oleje, filtry, odgrzybianie + nowy czynnik do klimy... w środe wymieniam rozrząd, pompę wody, klocki z przodu no i musze się rozejrzeć za kimś kto regeneruje pompy od wspomagania.
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 10 Jul 2011, o 03:03
by akira
Przyjmijmy że auto stoi całą noc...rano, po ilu sekundach +/- gaśnie Wam w autkach (IS200) po rozruchu kontrolka oleju? Tak gdzieś się naczytałem o padających pompach oleju w tych modelach i zastanawiam się czy jest możliwość w porę wykryć takie zagrożenie. Chyba najlepiej byłoby założyć czujnik ciśnienia wraz z zegarem,ale może są jakieś tańsze sposoby kontroli?

Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 10 Jul 2011, o 10:01
by carinus
Z tym ciśnieniem to będzie różnie w zalezności od temperatury otoczenia,stanu silnika i jakości wlanego oleju.Najszybciej powinna zgasnąć kontrolka przy full syntetyku w ciepłe poranki,tyle że ten olej nie zmienia swojej "płynności" w odróżnieniu od minerałów.Moja kontrolka gaśnie po ok.2-3s i nawet trochę sekund trzyma po zgaszeniu silnika.Nie spotkałem sie jeszcze z informacją na temat kiepskich pomp .
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 11 Jul 2011, o 04:24
by akira
http://www.auto-swiat.pl/1-lexus-200-ko ... -oryginalu
cytuję....
,,W IS 200 uważać trzeba na wycieki z pompy oleju, które grożą spadkiem ciśnienia w układzie smarowania i nawet zatarciem silnika. Rozrząd należy wymieniać co 130 tys. km, a nie tak jak zaleca producent - co 150 tys. km, gdyż są przypadki, że nie wytrzymuje jedna z rolek napinających. ''
jeszcze gdzieś o tym słyszałem, może to bajka, ale możliwe że skoro tak piszą to może w tym coś jest.
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 11 Jul 2011, o 08:22
by tomekb
mam przebieg w swoim 216000km i mi jeszcze pompa nie odmuwiła posłuszenistwa pozatym jakbys mial mniejsze cisnienie to by ci sie kontrolka zaswiecila
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 11 Jul 2011, o 20:27
by carinus
Potwierdzam potrzebę wymiany rozrzadu znacznie szybciej niz mówi instrukcja.Wyrabia sie powierzchnia przyłożenia rolki prowadzącej napinacza i niestety rolka ukosuje sie,zrzucając pasek na obudowę.
Re: [IS200] Parę pytań ogólnych.
Posted: 25 Jul 2011, o 23:40
by gutek_
ubezpieczalnie w pl za lexura zycza sobie strasznie.
lexus jako marka jest wpisana w ubezpieczalniach jako auto podwyzszonego ryzyka.
prawda auta luxusowe ale zeby tak kradli/ludzie sie rozbili zeby wprowadzac te rzeczy.