mikrus wrote:konik_80 wrote:Ja się wypowiem a propos Subaru Legacy - miałem do czynienia z 2.0R silnik DOHC 165kucy (gazowałem niedawno) moc osiągana przy 6800rpm a sam miałem 2.5i silnik SOHC i też moc 165kucy przy 5600rpm. Oba pomimo tej samej ilości koni jeżdżą zupełnie inaczej - ten 2.0 to w ogóle nie ma mocy - nawet jak się go kręci wysoko to nic się nie dzieje - 2.5 objechałby tego 2.0 bez problemów a w dodatku przyjemność jazdy o wiele większa.
W moim obecnym Legacy 3.0 nie ma problemów, że gdzieś mocy brakuje

a jak się ogólnie auto sprawuje? w automacie czy manualu? jak oceniasz auto w porównaniu do poprzednika tzn. IS'a?
sorka, za mły off-top, ale jestem ciekawy czy jest w ogóle to auto warte uwagi.
Obecnie mam 3.0Rn - jest to wersja niemalże topowa - pełne wyposażenie - jest jeszcze wersja Spec B która ma zawieszenie Bilsteina - moja tego nie ma.
Autko generalnie jest bardzo fajne - złego słowa nie powiem - środek beżowa skóra, auto w automacie - silniki 3.0 mają automat 5stopniowy ale tak na prawdę jest to skrzynia 4 z dodaną 5 (przy 160km/h jest około 3400-3500rpm)
W stosunku do Lexa IS200 którego też miałem w automacie i w beżu to powiedziałbym, że jakościowo są zbliżone - troszkę na korzyść Lexa - Legacy jest jednak słabiej wyciszony (głównie koła) i ma twardszą zawiechę i to w zasadzie jedyne minusy. Ogólnie z auta jestem mega zadowolony ale obiecałem sobie, że kiedyś jeszcze wrócę do Lexa bo sentyment pozostał
Jakieś bardziej szczegółowe odpowiedzi na pytania o Legacy to proszę na PW aby na forum o zacnych Lexach nie słodzić o Subaru
