To już problem montujących
Poza tym, czy napewno tak ciezko go zmiescic?
https://1drv.ms/i/s!Ahohk3FSjKrmgbAQQbeLo4n2cbLUdw
BeeMiX wrote:Racelogic mierzy przyspieszenia po GPS
Ciekawe ze nie podoba Ci się lag a jeździsz autem które ma wiecznego laga

lag to kwestia doboru sprężarki i strojenia
Tarcze lexus ISf, zacisk brembo zr18/zl18 i adaptery od Funo Auto Tuning. Będzie połowa tej kwoty za współczesne hamulce, a nie prehistorię z Mk4

Dziękuję za informacje dotyczące hamulców, dzięki Tobie właśnie zaoszczędziłem kilka tyś zł, dziękuję! Co do laga, co masz na myśli? Obecnie wszystkie moje auta poza Caddy 1.6TDI nie mają turbo
carsik wrote:Ronald wrote:
PS. Dalej poszukuję kogoś, komu mogę oddać auto i kto zdejmie tę nieszczęsną blokade VMAX... Jeśli macie kogoś, - podsyłajcie namiary!
a SLD od HKSa nie będzie u Ciebie działało?
https://www.ebay.com/itm/HKS-SLD-Speed- ... 2132851236
nie umiem skracać linków, sorry
Poczyta, jeśli działa - kupuję!
Dawid0ss wrote:Ronald wrote:Wolnossące V8 jest świetne, ale... No właśnie, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Prawda jest taka, że Lex choć z łatwością osiąga 260 km/h, chciało by się , aby robił to jeszcze szybciej, szczególnie w przedziale 200 - 260 km/h. Rozwiązanie? Kompresor / turbo. Jestem ogromnym fanem braku turbodziury w kompresorze i najwięszym wrogiem kompresorowego dzwięku odkurzacza. Turbo nie lubię za lagi (stąd w moim IS'ie nie ma 2JZ turbo), no ale przynajmniej ma ten dzwięk jak należy
Pomysł jest zacny. Pytanie tylko, jak to przeniesiesz na asfalt. Coś czuję, że na pierwszym biegu już masz ogromne problemy z płynnym startem z miejsca. Na mokrym to już nawet nie wspominam he Odpowiedni majster postopniuje doładowanie na każdym biegu.
Pzdr
Zapraszam na jazde próbną

Gdya zewnątrz >+12C na oponach Fulda Sportcontrol 3, na SUCHYM (oczywiście

) na żadnym biegu ze startu nie mieli. No jak popada, to wiadomo, do 80 km/h nie ma co wciskać gazu w podłogę, bo kończy się to super driftem. Na mokrym bardzo polecam Uniroyal Rainsport 3. Przy 40 km/h w super ulewie mogę dać gaz w podłogę (nie zredukuje do 1) i nie zerwie, choćby nie wiem co

Te same opony ulewa 200 km/h na autostradzie w zakręt i na seryjnym zawiasie z IS200 jedzie jak po szynach...
Jeżeli moc podrośnie, szczególnie jeżeli pójdę w biturbo (a jest mi zdecydowanie bliżej niż dźwięk odkurzacza) to koniecznie zamontuję kontrolę trakcji, którą polecał Miłosz tu na forum -
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=91493
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.