Page 4 of 4

Odp: [IS200/IS300] Wysokość zawieszenia ?

Posted: 18 Oct 2012, o 22:03
by dead_beat
sniper wrote:
michalm320 wrote:
sniper wrote:Trzeba pamiętać, że gdy założymy sportowe (czyt. twardsze i niższe) sprężyny do seryjnych amorów to na lekkich hopkach auto będzie bardziej odbijało do góry. Coś jak w tym gifie: :hobby:
Czy ja wiem... może bardziej czuć te hopki bo twardziej. Ale efektu latania nie zauważyłem.
Wiadomo, że przy wolnym toczeniu nie odczuje się "pingponga", ale jak jadę ponad "stówkę", a na drodze są hopki to fura podskakuje. Amortyzator jest długi i przy krótszej sprężynie mocniej dobija i musi się odbić, dlatego tak się dzieje. Ale może dlatego, że mam bardzo lekkie auto :blush:
Wg mnie sniper ma rację i u mnie jest to troszeczkę odczuwalne przy szybszej jeździe po nierówności.

Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2

Re: [IS200/IS300] Wysokość zawieszenia ?

Posted: 18 Oct 2012, o 22:23
by Pawełn
Flash wrote:Przyglądam się temu, czym jeżdżę :) i zastanawiam się czy stoi standardowo czy jest trochę opuszczony... Pomierzyłem odstęp między oponą i rantem błotnika - przód 4cm tył 5cm. Nie był to jakiś megaprecyzyjny pomiar, położyłem linijkę na oponie równolegle do osi koła i zmierzyłem odstęp od niej do błotnika. Koła mam 225/40 R18, jestem ciekawy jak u was w takim nadwoziu wygląda te same prześwity?
Oto moja trzysetka, ale nie wiem czy tak wyjechał z fabryki, odstęp ok. 4cm.
DSC00478a.jpg
sorki trochę przykurzony.

Re: [IS200/IS300] Wysokość zawieszenia ?

Posted: 18 Oct 2012, o 23:25
by Narf
dS wrote:nie skręcałem go bardziej
to po co Ci gwint? przeciez pieje jak koza
forest wrote:SŁAWEK :wink: daj się namówić i skręć gwinta na maxa... pokaż jak siedzi :ok:
jestem tego samego zdania. domyslam sie ze to troche roboty, ale moglbys go skrecic :)
zabezpieczasz go jakos przed zima?

Re: [IS200/IS300] Wysokość zawieszenia ?

Posted: 19 Oct 2012, o 07:30
by dS
jak skręcę gwint na maxa to LEX będzie bezdomny, bo nie wjadę do żadnego garażu :blush: