Tego Saba ze Szwajcarii to omijałbym szerokim łukiem, bo on na pewno nie przyjechał na kołach ...
Co tydzień do Radomia przyjeżdża 10 lor takich samochodów, właśnie ze Szwajcarii ... a warsztatów blacharskich jest więcej jak aptek ...
To Gs430 już ktoś oglądał na forum i pisał, że padaka straszna ...
Yarecki wrote:LinkPL wrote:MączeK wrote:Pomyśl o Volvo S60! Bije na głowe Isa
Nie porównuj gówna do twarogu ... S60 to klasa GS-a a nie Is-a ...
Hehehehe, no to tym bardziej skoro można kupić auto wyższej klasy w cenie auto niższej klasy to przemawia ze nim jak najbardziej.
Co do dostępności cześć to nie oszukujmy się, trudno znaleźć auto do którego trudniej kupić coś poza ASO niż w

Chciałbyś żeby auto premium kosztowało tyle co vw golf, części wkładane to same zamienniki robione w chinach ...
Ja uważam, że jak coś jest tanie, to pewnie do dupy. Rynek weryfikuje wszystko i tak samo jest z ceną s60. Jak by były takie super, to by trzymały cenę i nie traciły na wartości jak francuzy ...
Ilość do sprzedaży samego modelu s60 to prawie tyle co wszystkich modeli leksów.
A jeśli możesz kupić pseudo klasę premium, w cenie najmniejszego lexus-a to sobie kup i jeździj ... przecież nikt Ci nie broni ...
Volvo to taki lepszy Ford, gdzie może silniki są w miarę ale środek jak piszą koledzy nie nadaje się do ponadprzeciętnej eksploatacji ...
Mnie irytuje najbardziej jak coś nie działa, jest fotel kierowcy regulowany elektrycznie ale niestety nie działa, bo coś się zjebało. Gdzieś tam jakaś spinka trzeszczy, zagłówek nie trzyma pozycji i takie bzdury świadczą właśnie o jakości wykonania. W lexus-ie tego nie uświadczysz, bo tam jest to zrobione tak, że ma działać i koniec, a awarie zdarzają się w pojedynczych przypadkach.
Także raz jeszcze bardzo Cię proszę, nie porównuj gówna do twarogu ... Bo nie lubię jak ktoś wciska kit ...