IS200/300 do driftu?
-
- Lex Master
- Posts: 2567
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
A ile masz kaski???
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
8500 narazie, przeznaczone na ten cel.
-
- Lex Master
- Posts: 2567
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
To tylko BMW ... szukaj e30 325 sądzę że tyle w temacie 

- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
http://tablica.pl/oferta/bmw-e36-coupe- ... 6ecde7a30a
Myślicie że coś takiego by się nadało
Użytkowanie typowo amatorskie, zrobiłbym tylko powiększony promień skrętu, szperę 100% i rękaw. I może właśnie klatkę, bo jednak te samochody zbyt bezpieczne nie są. Interesuje mnie jeszcze czy klatka w razie W, chroni w wystarczający sposób przed obrażeniami
Co jeśli auto było składane z dwóch
Lepiej kupić takiego złoma za 4tys i wspawać klatkę, czy poszukać za 8000 bez poważniejszych przygód (pewnie graniczy to z cudem)
Wolałbym E36, młodszy i lepsze zaplecze serwisowe, E30 z roku na rok jest co raz mniej
Myślicie że coś takiego by się nadało

Użytkowanie typowo amatorskie, zrobiłbym tylko powiększony promień skrętu, szperę 100% i rękaw. I może właśnie klatkę, bo jednak te samochody zbyt bezpieczne nie są. Interesuje mnie jeszcze czy klatka w razie W, chroni w wystarczający sposób przed obrażeniami


Wolałbym E36, młodszy i lepsze zaplecze serwisowe, E30 z roku na rok jest co raz mniej

-
- Lex Master
- Posts: 2567
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
Nie kupuj takich ulepów bo nie bedzie kaski ani auta 

- Marcin
- Lex user
- Posts: 90
- Joined: 4 Oct 2010, o 19:42
- Model Lexusa: IS 300 Sport
- Skąd:: Ujście k/Piły
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
e36....
Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Dokładasz kolejne 3-4 i masz wszystko łącznie z hydraulikiem, kubłami i nawet rozpórkami czy fajniejszą felgą.
Nie pakuj żadnego uz'ta....Po co?
Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Dokładasz kolejne 3-4 i masz wszystko łącznie z hydraulikiem, kubłami i nawet rozpórkami czy fajniejszą felgą.
Nie pakuj żadnego uz'ta....Po co?
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
Wiem... Nie chcę tego samochodu, ale aktualnie jestem na etapie kupna mieszkania, więc tam odejdą mi wszystkie oszczędności, a jazda bokiem jest silniejsza ode mnie. Znowu Lexusa swojego raz, że nie chcę katować, dwa że głupio było by rozbić (cały jest z oryginalnym lakierem). BMW to najtańsza droga, a i pewnie frajda będzieMarcin wrote:e36....

Wolałbym uniknąć swapów. Myślę nad M52 2.5/170 lub bardziej 2.8/193Marcin wrote:Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Pytanie tylko jak kupić dobre BMW, ewentualnie kupić już lekko poprzerabiane

- turkus
- Lex Driver
- Posts: 463
- Joined: 11 Jun 2013, o 21:25
- Model Lexusa: is 300 SC
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
Tylko nie spawany z dwóch, bardzo niebezpieczne, tym bardziej w sporcie. Nie powinien być mocno bity i musi być prostyGrzegorzPPP wrote:I może właśnie klatkę, bo jednak te samochody zbyt bezpieczne nie są. Interesuje mnie jeszcze czy klatka w razie W, chroni w wystarczający sposób przed obrażeniamiCo jeśli auto było składane z dwóch
Lepiej kupić takiego złoma za 4tys i wspawać klatkę, czy poszukać za 8000 bez poważniejszych przygód (pewnie graniczy to z cudem)

Klatka jeśli ma być dobra to będzie droga - strzelałabym w okolice Twojego obecnego budżetu za samą klatkę, ale żeby się bawić na poważnie jest potrzebna, bo te auta są "papierowe". To raczej nie będzie tak, że wszystko Ci się uda od razu zrobić w takim aucie.
Albo S50B32Marcin wrote:e36....
Kupujesz podstawe z 2.0, wrzucasz 2.5/2.8 lub m30b35, spawasz most i za 5-6k zł masz latającego bokiem brzydala
Dokładasz kolejne 3-4 i masz wszystko łącznie z hydraulikiem, kubłami i nawet rozpórkami czy fajniejszą felgą.
Nie pakuj żadnego uz'ta....Po co?


Kolega przekładał ten silnik - kupił e36 z fabrycznym 1.6. Obecnie oryginalna została z niego chyba tylko bardzo brzydka buda

Plusem BMW jest to, że koszt części jest żaden - jak rozwalisz drzwi, to kupisz nowe za 6 dych. Cała karoseria jest warta nie więcej niż 1k.
- GrzegorzPPP
- Lex user
- Posts: 168
- Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: Siedlce
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
I to jest główny powód. Jak chciałem robić swojego to nie mogłem się doczekać na części z okolic. A z daleka to maski po 500zł i też całe pordzewiałe.turkus wrote:Plusem BMW jest to, że koszt części jest żaden - jak rozwalisz drzwi, to kupisz nowe za 6 dych. Cała karoseria jest warta nie więcej niż 1k.
Z nudów spojrzałem ile jest do BMW i w samych Siedlcach miałem 6 do wyboru, w cenie około 150zł...
- turkus
- Lex Driver
- Posts: 463
- Joined: 11 Jun 2013, o 21:25
- Model Lexusa: is 300 SC
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200/300 do driftu?
No, a biorąc pod uwagę, że ucząc się driftować przestawisz niejeden znak drogowy przy rondzie i zahaczysz o niejedną latarnię... serio, to auto długo ładne nie będzie. Kolega ma najbrzydsze auto ze wszystkich znajomych, a i tak każdy przychodzi i prosi, żeby się nim przejechać, bo robi setkę w 5 sekund i jest po prostu niesamowite
Przy czym nadal jest to auto drogowe, strasznie niewygodne, ale można jeździć 


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests