Page 6 of 13

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 17:06
by BeeMiX
Najlepsze co można zrobić w ISie to swap na 1JZ. Michalllw potwierdzi, sam go namówiłem na ten swap :)

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 17:11
by tomekb
No oczywiscie np audi. a6 2.0 tdi 2010 170km 150kilometrow zrobilem w aucie z prsebiegiem 140000km 2 razy skrzynia robiona na gwarancji auto stanelo i na lawecie trzeba bylo zawozic pozqtym napisalem prawie tak szybka bylo tych aut z dsg wiecej ale nie forum o dsg

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 17:34
by MoodY
Nie mówię tu o awaryjności, tylko o tym jak ta skrzynia zmienia biegi, a to co innego. Dla mnie DSG to majstersztyk, więc porownanie tej skrzyni do zwykłego automata, to tak jak porównanie Wyborowej z denaturatem, ale nie o tym ten wątek...

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 18:59
by tomekb
Taka twoja opinia mam. inna z doswiadczenia .Majstersztyk wytrzymywal by minimum 400000ikm a nie 100000km.
Jezdziles is300 ze sprawnym automatem z przebiegiem okolo 250000km? Ja tak. Moja subiektywna opinia jest taka jak wyzej napisane. Pokarz mi v6 r6 v8 z dsg?
Wracajsc do tematu is300 automat do jazdy na codzien jest najbardziej optymalny.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 20:14
by MoodY

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 21:03
by michalllw
BeeMiX wrote:Najlepsze co można zrobić w ISie to swap na 1JZ. Michalllw potwierdzi, sam go namówiłem na ten swap :)
Taaa :dirol: Dzięki BeeMiX :piwko:
Męczy mnie tylko codzienne grzanie turbin i ich studzenie , troche czasu dziennie tracę na to ale można zawsze zrobić odpalanie na pilota i turbotimer :biggrin2:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 21:18
by carinus
Yarecki wrote:
carinus wrote:Chciałem kupić IS300 jednak ten automat dupy nie urywał i nie odczuwałem większej różnicy w dynamice jazdy.Dopłata była spora więc dałem spokóji teraz już w grę wchodzi tylko kompresor albo turbinka.
Bez przesady, postaw je obok siebie to zobaczysz różnicę a jaśniej mówiąc przepaść :ok:
Nie pisalem ze nie było żadnej różnicy,lecz była mało przekonująca,jak dlamnie nie warta tych pieniedzy.Liczyłem na więcej.Na lexa przesiadałem się ze 175KM,1230kg cariny GTi która do setki miala ok.8s więc odczucia w IS300 były trochę mdłe.Zaznaczam ze to są moje odczucia,zona mówiła to samo,koledzy którzy ze mna testowałi potwierdzili.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 21:44
by tomekb
Kamilku faktycznie zapomnialem tez o skrzyni Pdk e porsze i dwusprzegloece w evo ale i tak na dzien dzisiejszy jest to skrzynia awaryjna i wole klasyczne automaty 5- 6- 7- biegowe

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 21:59
by michalllw
DSG i tak jest mega kozacką skrzynią bo szybko zmienia biegi i nic tego nie zmieni :biggrin2: Mody dobrze napisał że to tak jak porównanie Wyborowej z denaturatem, pierwsze automaty też się pewnie psuły jak zresztą wszystko pierwsze :laugh1:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 30 Dec 2012, o 22:18
by Yarecki
tomekb wrote:Taka twoja opinia mam. inna z doswiadczenia .Majstersztyk wytrzymywal by minimum 400000ikm a nie 100000km.
Jezdziles is300 ze sprawnym automatem z przebiegiem okolo 250000km? Ja tak. Moja subiektywna opinia jest taka jak wyzej napisane. Pokarz mi v6 r6 v8 z dsg?
Wracajsc do tematu is300 automat do jazdy na codzien jest najbardziej optymalny.
Mam okazję jeździć passatem z diesel'em i dsg, powiem tak wsiadając po raz pierwszy, naczytawszy się jakie to robi oh i ah bardzo się zawiodłem, gdyż w stosunku do skrzyni z is300 nie było wielkiej różnicy w stosunku do lat ile nad tym pracowano i do tego, że to 2 skrzynie w 1 oraz jak każdy się spuszcza nad tym szczególnie ten co nie jeździł.
Awaryjność na bardzo wysokim poziomie będzie generować kolejnych użytkowników bojących się automatów jak było po "multitronic'ach".