Page 7 of 8

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 22 Dec 2016, o 08:27
by gmiter
Shark 1500 nigdy nie pociągnie takiej instalacji - jest do 200KM. Ogólnie cena dla GS300 mega wysoka bo Barracudy kosztują 420zł za komplet dla 2jz,

Elektornika AEB nie jest zła, do tego wtryskiwacze Barracuda 115Nl,
Reduktor GKME - http://www.phjacus.pl/R66-Reduktor-KME- ... p2428.html mam u siebie i jest spokojnie wystarczający.
przewody Parker ok, zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.

Reduktor BRC Genius 1500 nie pociągnie tego silnika. Chyba że MAX ale kosztuje prawie 900zł.

Ogólnie BRC jest dobrą instalacją ale nie opłaca sie do niej tyle dokładać. Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 22 Dec 2016, o 17:49
by piotrek_camry
A gold da radę termicznie?
Osobiście cienko go widzę w zimie.

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 22 Dec 2016, o 18:58
by Troy
KME Gold mam w LS400 i nie ma problemu

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 22 Dec 2016, o 19:37
by piotrek_camry
A co się z nim dzieje przy szybkim przejeździe autostradą w zimie?

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 08:00
by gmiter
U mnie w goldzie temp nigdy nie spadła poniżej 20 stopni. Normalna jazda to około 30-35 stopni. Do 2jz jest wystarczający

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 11:35
by Yarecki
gmiter wrote:zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
Ehhhh, po pierwsze w instalacji jest 1 wielozawór, i jest bardzo ważne jaki się zastosuje, Co do tego najlepszego wyboru elektroniki AEB to bym polemizował.
Zła nie jest ale można sobie ułatwiać życie a nie utrudniać.

Co do cen, to zmieniają się czasy i ludzie już za miskę ryżu w PL pracować nie chcą i mają rację.
Bo jak widzę, że "szpenie" konwertują auto za 200-300PLN ( robocizna) to żal mi ich samych.

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 13:19
by gmiter
Yarecki wrote:
gmiter wrote:zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
Ehhhh, po pierwsze w instalacji jest 1 wielozawór, i jest bardzo ważne jaki się zastosuje, Co do tego najlepszego wyboru elektroniki AEB to bym polemizował.
Zła nie jest ale można sobie ułatwiać życie a nie utrudniać.

Co do cen, to zmieniają się czasy i ludzie już za miskę ryżu w PL pracować nie chcą i mają rację.
Bo jak widzę, że "szpenie" konwertują auto za 200-300PLN ( robocizna) to żal mi ich samych.
Wiem że jest jeden wielozawór - napisałem"Co do wielozaworów itp" w sensie rodzajów tak samo jakbym napisał "Co do reduktorów" bo rozmawiamy o markach (chociaż reduktory mogą być więcej niż 1 - miałem w Volvo 2)

I bez przesady - jakie bardzo ważne ma znaczenie jaki wielozawór zastosujesz? Ważne w wyborze wielozaworu:
- wysokość butli - determinuje wysokość i ustawienie pływaka
- kąt pochylenia króćca
- średnica rurki jaką można podłączyć do wyjścia: 6mm w wersji najczęściej spotykanej i 8mm w bardziej paliwochłonnych silnikach i większych reduktorach
Po co dorabiać dodatkowe teorie.
Co do AEB - w porównaniu do BRC na pewno jest bardziej sensowny w ustawianiu i przystępny. Ale pewnie też dopiszesz że nie - no zalezy od punktu siedznia. Mam styczność z jednymi i drugimi i AEB jest przystępne bardziej niż BRC.

Zamiast prosto koledze wyjaśniać to tworzona jest filozofia - gaz to nie technologia kosmiczna, sterowanie nim też nie... Gazownicy kiedyś mi mówili jak sam nie ogarniałem "Paaaanie to nie takie prostee" co by u nich kasę zostawiać za pierdoły..

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 13:31
by Yarecki
gmiter wrote: I bez przesady - jakie bardzo ważne ma znaczenie jaki wielozawór zastosujesz? Ważne w wyborze wielozaworu:
- wysokość butli - determinuje wysokość i ustawienie pływaka
- kąt pochylenia króćca
- średnica rurki jaką można podłączyć do wyjścia: 6mm w wersji najczęściej spotykanej i 8mm w bardziej paliwochłonnych silnikach i większych reduktorach
Po co dorabiać dodatkowe teorie.
Co do AEB - w porównaniu do BRC na pewno jest bardziej sensowny w ustawianiu i przystępny. Ale pewnie też dopiszesz że nie - no zalezy od punktu siedznia. Mam styczność z jednymi i drugimi i AEB jest przystępne bardziej niż BRC.

Zamiast prosto koledze wyjaśniać to tworzona jest filozofia - gaz to nie technologia kosmiczna, sterowanie nim też nie... Gazownicy kiedyś mi mówili jak sam nie ogarniałem "Paaaanie to nie takie prostee" co by u nich kasę zostawiać za pierdoły..
O jakich Ty teoriach mówisz, sam wypowiadasz się nie precyzyjnie, co wprowadza niewiedzących w błąd.
Piszesz , że wielozawór nie ma znaczenia a ja powiem, że ma, bo to że jest właściwie dobrany do zbiornika to oczywiste i pomijalne.
Sam sobie teraz zaprzeczyłeś bo to że jest na 6 i 8mm to już spore ma znaczenie ale to jeszcze nie wszystko.
"Kilka" aut zrobiłem w życiu i zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 18:52
by piotrek_camry
Yarecki wrote: Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.
Oprawić to zdanie w ramki i powiesić nad łóżkiem :biggrin2:

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Posted: 23 Dec 2016, o 22:25
by Yarecki
piotrek_camry wrote:
Yarecki wrote: Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.
Oprawić to zdanie w ramki i powiesić nad łóżkiem :biggrin2:
Klepie to Tu od lat a i tak co chwilę " jaki zestaw polecacie" :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:. :pijak:
Lepiej mieć przeciętny i porządnie zainstalowany + super strojenie niż najlepszy z najlepszych wrzucony pod maskę po autokalibracji.
Jeszcze lepiej wiadomo mieć bdb zestaw super wystrojony przez świadomą osobę, wtedy nikt na LPG nie narzeka - tyle, że to rzadkość w przyrodzie :pijak: