pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa GS

pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez igor » 16 lut 2012, o 12:50

mam gs 300 2002 r chce zalozy instalke lpg.ma byc dobrze ,a nie tanio lecz bez przesady.macie jakies propozycje jakie sterowanie ,reduktor,wtryski .prosze o rady najlepiej praktykow co nauczyli sie juz na wlasnych bledach.teoretykom dziekuje.igor
igor
Lex user
 
Posty: 36
Dołączył(a): 30 sty 2012, o 23:19
Model Lexusa: gs300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: syke

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez konik_80 » 16 lut 2012, o 13:02

Elektronika Stag 300 ISA2, wtryski Hana zielone, reduktor NIKO 300 + ogarnięty gazownik i autko będzie pięknie jeździło na gazie.
Avatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
 
Posty: 429
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:13
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szkocja

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez adas » 16 lut 2012, o 15:04

o i ja sie podlacze do pytania, co prawda instalke dopiero chce zalozyc jak bede w pl, kolo lipca, ale juz sie interesuje tematem, jak ze spalaniem?
Avatar użytkownika
adas
Lex user
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 01:24
Model Lexusa: gs300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ukej

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez KRYSPIN » 16 lut 2012, o 16:12

Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)

U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)

Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką. :crazy:

Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
KRYSPIN
Lex user
 
Posty: 82
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 15:04

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez passat1978 » 16 lut 2012, o 16:45

Ja co prwada w wersii MKI ale widziłem też w MKII mam zalożony BRC Plug & Drive - tego typu http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_i_z ... ews_id=189 na 6 cyl. i tak na prawde nie mam z nim zadnych problemów zadnych konfigurowań, ustawień i tym podobne. spalanie min jakie zanotowalem to 10.5 ( tempomat 90km/h ) do 16 l w cyklu miejskim.
Avatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
 
Posty: 625
Dołączył(a): 14 lis 2010, o 10:42
Lokalizacja: Łęczyca - Powidz
Model Lexusa: gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łęczyca

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez konik_80 » 16 lut 2012, o 19:25

KRYSPIN napisał(a):Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)


Tak z ciekawości na jaką temp ustawiłeś przełączanie? I jak wygląda drożność filtra fazy lotnej po około 5tys km?
Pytam bo widziałem auto (co prawda na reduktorze kolteca) które przełączało tak jak piszesz a filtr fazy lotnej był praktycznie filtrem fazy ciekłej i po pary tys km zablokował przepływ.
Avatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
 
Posty: 429
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:13
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szkocja

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez KRYSPIN » 17 lut 2012, o 09:23

Temperaturę parownika mam 10 stopni.
Temperatura przełączania gazu -20 stopni.
+ korekta po temperaturze

Całkiem bezproblemowo :biggrin2: a filtr FL ok.
Może to raczej była kwestia samego filtra nie najlepszej jakości ?
KRYSPIN
Lex user
 
Posty: 82
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 15:04

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez LPGK » 19 lut 2012, o 01:05

KRYSPIN napisał(a):Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)

U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)

Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką. :crazy:

Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.


Czym taki tech rożni się od staga 300 plus bądź premium?
Dlaczego hana niebieska a nie na przykład zielona?
Jaki Ig1 bo jest ich wiele rodzajów?
LPGK
 

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez KRYSPIN » 21 lut 2012, o 15:42

1.Po za nazwą wieloma rzeczami :biggrin2:
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa :acute:
3. jw :acute:

PS. Detale i szczególiki pozostają :cenzura:
KRYSPIN
Lex user
 
Posty: 82
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 15:04

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Postprzez LPGK » 21 lut 2012, o 23:49

KRYSPIN napisał(a):1.Po za nazwą wieloma rzeczami :biggrin2:
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa :acute:
3. jw :acute:

PS. Detale i szczególiki pozostają :cenzura:


ad 1Co to znaczy łatwiejszy - pojęcie względne, a pisanie o lepszych algorytmach nie bardzo przystoi bo ich nikt nie zna :-).
ad 1Co znaczy lepsze korekty skoro i tak z palca należy je zrobić dla każdego auta ze względu na różny montaż.
ad.1 odnośnie kmów to bym mocno polemizował akurat - szybciej mozna zrobić to na stagu - tylko to akurat klientowi zwisa - ma być dobrze itd.
Odnośnie tajemnic to też nie bardzo bo to ogólnie dostępne informacje są - zatem żadna tajemnica.
Support w AC też jest ok więc to też jakoś nie do końca mi się układa w całość.

Ad2 - żadna tajemnica - info ogólnie dostępne
Ad3. jw.

Coś mnie nie przekonałeś powiem szczerze :fiu: :laugh1:
LPGK
 

Następna strona

Powrót do Instalacje Gazowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości