Page 7 of 8
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 5 Feb 2013, o 12:14
by Travis
carinus wrote:Travis wrote:
Słuchaj super że masz taką możliwość na co dzień do czynienia z fajnymi maszynkami ale jesteś tylko wyjątkiem. Jak bym miał problem z przedłużaczami czy też z kompleksem mniejszości zamiast lexusem na co dzień jeździłbym Land Cruiser'em
Podsumowując do tych 10k dodaje 5k i mam silniczek który jest już po serwisie już na wstępie dysponuje odpowiednią mocą, przy okazji mam już skrzynie automatyczną. I proszę bardzo mamy przepis na autko które zadowoli nie jednego kierowcę. Mamy możliwość dalszego rozwoju bez większego zastanawiania się jak to w ogóle zrobić. Mogące służyć do codziennej jazdy.
Oczywiście możesz zapytać to czemu nie 2JZ-GE. Owszem też fajna opcja ale podejrzewam że po pół roku jazdy czułbym niedosyt. Uturbianie 2JZ to już bajka z tym że jakim kosztem.
Nie wiem czy liczyłeś że ta kasa włozona w to auto będzie kasą utopiona na zawsze.Może rozsądniej będzie zmienic model samochodu,bo jak zmienisz silnik to za tym pójdą nastepne zmiany w zawieszeniu i hamulcach,i tak bez końca.Na pewnym etapie użytkowania IS-a tez chodzily mi mysli o zmianie modelu na RX,żona jednak przestraszyła się troche tego smoka,przyszła myśl nad subaru,jednak staneło na obecnym autku i stwierdziliśmy że nie jest aż tak źle i wystarczy troche dmuchnąć żeby zaczeło lepiej jeździć.Jednak dla rónowagi polecam kupić sobie Landcruiser'a.Jazda tym samochodem zawsze mnie uspokaja i potem nie mam ochoty na wariacje IS-em.
Liczę się z tymi kosztami. Tak jak wcześniej wspominałem mam jeszcze dwa auta, starą Corollę i Land Cruiser'a tak że jeździć mam czym.
Chciałem sprzedać IS'a ale się rozmyśliłem po tym jak zbadałem rynek z używanymi autami i nic ciekawego dla siebie nie znalazłem. Przez moment nawet myślałem o BMW Z3 2.8

Druga sprawa że sprzedaż auta z padającym silnikiem nie stawia w zbyt dobrej pozycji. A nikogo nie mam zamiaru oszukiwać że stan igła itp. Kolejna sprawa że już ma 14 lat (chociaż nie widać)
Zawsze moim marzeniem była supra TT mk4 no ale cóż to jest raczej marzenie do do osiągnięcia więc wole zrobić sobie taką suprę z Is'a

Re: Zmiana silnika ?
Posted: 5 Feb 2013, o 13:14
by Lex
Travis wrote:
Zresztą będę miał niedługo porównanie bo kolega będzie w przyszłym tyg zakładał kompresor do is i zobaczymy jak będzie wyglądało jego zadowolenie w stosunku do wydanych pieniędzy

jak kolega to może więcej info zadaj , kto to będzie dłubał i gdzie nabył graty no i ogólnie czy to będzie jakiś osobisty wytwór czy ori zestaw BEMANI ,TTE
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 5 Feb 2013, o 15:29
by ledziu
Panowie Wasza dyskusja to trochę tak jak chcielibyście znaleźć najfajniejszą dziewczynę biorąc pod uwagę kolor włosów, wzrost i kolor oczu
Prawda jest taka że każdy ma różne upodobania i różne sytuacje życiowe więc ujednolicanie jest dużym błędem.
Ja zacząłbym od próby przejechania się róznymi autami z różnymi mocami i napedami. Oczywiście to będzie tylko cząstka wiedzy potrzebna do podjęcia decyzji bo często sami nie wiemy czego potrzebujemy.
Jedno jest pewne od strony psychicznej trudno będzie nam powiedzieć tyle wystarczy i finito z dalszymi modami szczególnie przy parametrach jakie dostarcza IS200T w podstawowym set up-ie.
Jeżeli chodzi o mnie to jestem moto zboczeńcem duży pałer nie jest przedłużeniem czegokolwiek tylko po prostu wiem że mój GS przełoży na asfalt tyle i tyle i do tego dąże. Wiem także do czego bedzie mi służył mając dostęp do aut typu EVO9 400KM które mają całkowicie inny napęd i są do innych celów.
Co do projektu IS200T nie będe się powtarzał, jest to opcja dla zdecydowanych osób na konkretne parametry i konkretne przeznaczenie. I powiem szczerze gdyby taki zestaw T do ISa organizował Ziutek na zasadzie prób i błędów to nie polecałbym takiego doswiadczenia, a że zajmuje sie tym firma która zaraz nie zniknie, auto wystroii i później ewentualnie coś naprawi to jest warte zastanowienia.
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 5 Feb 2013, o 23:44
by carinus
Ledziu-dobrze piszesz,można nakierowac kogoś na pewne tory,najlepiej jednak te sprawdzone a plany realne do zrobienia.
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 6 Feb 2013, o 09:30
by tomekb
tez uważam ze ledziu dobrze pisze.
Bez przetestowania is200T czy is200K i is300 nie można pisać co i jak. może być tak że różnice w jeździe na codzień w is200T lub K nie będą znaczace jak is 1jz.
Osobiście jeżdżąc is200 N/A od 4lat (85000km) uważam że T lub K dla moich potrzeb wystarczy. Miałem okazje widzieć is maxkowa w akcji i uważam że jest ok
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 9 Feb 2013, o 00:05
by Travis
Lex wrote:Travis wrote:
Zresztą będę miał niedługo porównanie bo kolega będzie w przyszłym tyg zakładał kompresor do is i zobaczymy jak będzie wyglądało jego zadowolenie w stosunku do wydanych pieniędzy

jak kolega to może więcej info zadaj , kto to będzie dłubał i gdzie nabył graty no i ogólnie czy to będzie jakiś osobisty wytwór czy ori zestaw BEMANI ,TTE
No i następny poległ przy kompresorze. Po podliczeniu kasy i ryzyku nie powodzenia lexus został zamieniony na WRX

Re: Zmiana silnika ?
Posted: 9 Feb 2013, o 00:23
by ledziu
Travis wrote:
No i następny poległ przy kompresorze. Po podliczeniu kasy i ryzyku nie powodzenia lexus został zamieniony na WRX

Czyli potwierdza sie to że każdy ma inne zajawki.
Mozliwe że w ogólnym rozliczeniu wyfaktycznie wyjdzie taniej.
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 10 Feb 2013, o 23:55
by carinus
Jeżeli ten kolega chciał mieć mocne auto to wybrał najlepsze rozwiązanie,ja chciałbym mieć lepszego IS-a dlatego pozostane przy doładowaniu.Mam fabryczny zestaw więc problemu nie bedzie.
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 24 May 2013, o 17:12
by Travis
Trochę czasu minęło kompresor na Is zamontowany. Po strojeniu wyszło 209KM i 280Nm na fabrycznym kompresorze z ecumasterem.
Pozdro
Re: Zmiana silnika ?
Posted: 27 May 2013, o 13:08
by maniek_ls400
Travis wrote:Trochę czasu minęło kompresor na Is zamontowany. Po strojeniu wyszło 209KM i 280Nm na fabrycznym kompresorze z ecumasterem.
Pozdro
I tylko taka lakoniczna wzmianka ? A gdzie fotki, opis instalacji, koszty ?