Page 7 of 7
Re: 2jzge vs 2jzgte
Posted: 3 Nov 2016, o 22:04
by ledziu
wojtek8830 wrote:to nie przypadkiem łomianki?

Najn
Zapomniałem dodać że jestem łysy
Podeśle Ci na pw tel. Możemy się zdzwonić w PN w dzień żeby ustalić szczegóły.
Re: 2jzge vs 2jzgte
Posted: 4 Nov 2016, o 15:39
by BeeMiX
Ledziu a Ty co teraz skladasz ? Co do temat mocnego JZ ktory nie jest na standalone i ma automat to juz powiedzialem swoje. Nie bedzie to dzialac

Re: 2jzge vs 2jzgte
Posted: 4 Nov 2016, o 22:26
by ledziu
BeeMiX wrote:Ledziu a Ty co teraz skladasz ? Co do temat mocnego JZ ktory nie jest na standalone i ma automat to juz powiedzialem swoje. Nie bedzie to dzialac

Dopieszczam evkę czyli pomimo tego że jest rozpracowane w najdrobniejszym szczególe, sport teamy itp. to i tak kwestia dowolności poczynań tunerów pozostaje oszałamiająca
Teraz walczę z charakterystyką motorowni, jest już dobrze ale może być lepiej...

Re: 2jzge vs 2jzgte
Posted: 12 Jul 2020, o 09:07
by wielkibrat
Witam
Panowie i Panie,możecie mnie oświecić czy 2jz-ge i 2jz-gte maja
ten sam blok silnika??
jeśli tak to czy rozrząd z 2jz-gte podejdzie??
tam gdzie mieszkam ciężko kupić cały rozrząd z pompą wody
w Stanach i Japonii są tylko do 2jz-gte i pytam czy podejdzie
mój silnik 2jz-ge
dziekuje
Re: 2jzge vs 2jzgte
Posted: 12 Jul 2020, o 22:15
by zibi2jz
Rozrzad dokładnie taki sam, ostatnio wymieniałem w 2jz-ge gs300 mk2 i zestaw który kupiłem (OEM TOYOTA) był również przeznaczony do 2jz-gte. Pompa wody różniła się pomiędzy 2jz-ge a gte i nie pasują wymiennie. Widzę że masz is300, więc tak jak u mnie nie spasuje Ci pompa wody od GTE. Pompa oleju z GTE pasuje do GE, jest wydajniejsza i daje wyższe ciśnienie, co ma swoje zalety, ale moim zdaniem może być ryzykowne dla silnika nie przystosowanego do upalania, być może to nie prawda, na forum nie otrzymałem odp. więc nie ryzykowałem.
Podsumowując:
-rozrząd ten sam (pasek napinacz rolka)
-pompa oleju pasuje,ale...
-pompa wody musi być do GE
Polecam wymienić oring koła VVT-i, uszczelniacze wałków rozrządu (są takie same, zarówno wałka ssącego jak i wydechowego) oraz uszczelniacz przedni wału korbowego, a tylni przy okazji wymiany oleju skrzyni biegów. Koszt około 200zł, ale warto bo po 300tkm lało olejem srogo.
Pozdrawiam
