Page 8 of 13

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 7 Jan 2013, o 00:47
by lukaszb24
Yarecki wrote:
carinus wrote:Chciałem kupić IS300 jednak ten automat dupy nie urywał i nie odczuwałem większej różnicy w dynamice jazdy.Dopłata była spora więc dałem spokóji teraz już w grę wchodzi tylko kompresor albo turbinka.
Bez przesady, postaw je obok siebie to zobaczysz różnicę a jaśniej mówiąc przepaść :ok:
Zgadzam sie w 100 % z Yarecki

Carinus Mozliwe ze trafiles na jakis zamulony egzemplarz bo ja poprostu nie widze najmniejszego porownania IS200 vs IS300. 2JZ ciagnie juz masakrycznie od 2000 tys obr.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 7 Jan 2013, o 01:01
by ledziu
lukaszb24 wrote:
carinus wrote:
Carinus Mozliwe ze trafiles na jakis zamulony egzemplarz bo ja poprostu nie widze najmniejszego porownania IS200 vs IS300. 2JZ ciagnie juz masakrycznie od 2000 tys obr.
[/quote]

Mój pierwszy :biggrin2: raz z IS300 był dziwny bo zamulał i nie wkładał 5 biegu więc nie wiem o co chodziło.
Później posiadałem IS200 w automacie i dużo jeździłem IS300 różnica była i to spora na korzyść IS300. Dwie różne skrzynki.

Jeżeli masz 2jzge bez VVTi to a341 jeżeli z VVTi to a650 oczywiście trochę uogólniłem ale w większości przypadków jest taki podział.
a341 jest 4biegowa a ta druga 5biegowa.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 7 Jan 2013, o 11:57
by klexus
carinus wrote:
Yarecki wrote:
carinus wrote:Chciałem kupić IS300 jednak ten automat dupy nie urywał i nie odczuwałem większej różnicy w dynamice jazdy.Dopłata była spora więc dałem spokóji teraz już w grę wchodzi tylko kompresor albo turbinka.
Bez przesady, postaw je obok siebie to zobaczysz różnicę a jaśniej mówiąc przepaść :ok:
Nie pisalem ze nie było żadnej różnicy,lecz była mało przekonująca,jak dlamnie nie warta tych pieniedzy.Liczyłem na więcej.Na lexa przesiadałem się ze 175KM,1230kg cariny GTi która do setki miala ok.8s więc odczucia w IS300 były trochę mdłe.Zaznaczam ze to są moje odczucia,zona mówiła to samo,koledzy którzy ze mna testowałi potwierdzili.
No to ciekawy egzemplarz sie trafił skoro nie było różnicy, GS300 robi 100/8,2s

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 7 Jan 2013, o 12:04
by carinus
Możliwe że egzemplarz którym jeździłem miał jakieś bolączki,jednak nic nie wzkazywało że coś go bolało.Był to dopiero co przywieziony z Niemiec czarny sportcross.Kompresor cały czas leży na półce i pokrywa sie kurzem,czasu na montaż jakoś brakuje.Kiedys na pewno załozę bo kusi mnie trochę ciszej pracująca turbosprężarka i będzie to kwestia wywalenia kompresora,reszta dolotu pozostanie na miejscu.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 8 Jan 2013, o 10:19
by lukaszb24
Troche fotek. Jest jeszcze pare rzeczy do zrobienia ale ciagle nie ma czasu

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 9 Jan 2013, o 18:40
by tomekb
no miodzio is300 z tym zderzaczkiem czekam na foty na letnich gumach

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 9 Jan 2013, o 19:36
by Travis
ja chce ten zderzak :twisted:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 9 Jan 2013, o 21:03
by Yarecki
Szczerze to nie wiem co większość widzi w tym zderzaku, dla mnie bez szał i zdecydowanie wołałbym zderzak od SportCrossa.

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 18 Jan 2013, o 23:14
by lukaszb24
Niech ktos mi podpowie do ilu km wystarczaja seryjne wtryski i pompa paliwa ??

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Posted: 18 Jan 2013, o 23:33
by ledziu
lukaszb24 wrote:Niech ktos mi podpowie do ilu km wystarczaja seryjne wtryski i pompa paliwa ??
Około 400km + pomka walbro 255