Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
lukaszb24
Lex user
Posts: 114
Joined: 21 Sep 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Location: świętokrzyskie
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by lukaszb24 »

Krotki filmik przyspieszenie od 0-100 km/h opony 205/55R16


http://youtu.be/elU04dNVEhw

http://youtu.be/_0g2nHAloRI
Last edited by lukaszb24 on 8 Apr 2013, o 00:40, edited 1 time in total.
User avatar
andrej7
Lex Driver
Posts: 333
Joined: 13 Jan 2011, o 13:49
Model Lexusa: IS 200, GS430 MkIII
Skąd:: Tu i tam.
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by andrej7 »

W tym momencie 98% użytkowników is200 Ci zazdrości :)
Fajnie, że udało się dokończyć swapa i wszystko gra :ok:
W poszukiwaniu mocy...
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by Yarecki »

lukaszb24 wrote:Krotki filmik przyspieszenie od 0-100 km/h opony 205/55R16


http://youtu.be/elU04dNVEhw
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
User avatar
dead_beat
Lex Driver
Posts: 580
Joined: 20 Feb 2012, o 16:41
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Skąd:: WWL
Location: Starowola
Contact:

Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by dead_beat »

Yarecki wrote:
lukaszb24 wrote:Krotki filmik przyspieszenie od 0-100 km/h opony 205/55R16


http://youtu.be/elU04dNVEhw
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
To u mnie chyba jest coś nie tak, bo np wczoraj wieczorem na 3cim biegu jeszcze trakcja mi się świeciła przy przełączeniu rozrządu. 225/45/R17. Chcieliśmy trochę poszaleć z Max5ter , ale kiedy wylaczylem trakcje to lecialem bokiem a ruch był jeszcze spory :cry:

Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by Yarecki »

dead_beat wrote:
Yarecki wrote:
lukaszb24 wrote:Krotki filmik przyspieszenie od 0-100 km/h opony 205/55R16


http://youtu.be/elU04dNVEhw
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
To u mnie chyba jest coś nie tak, bo np wczoraj wieczorem na 3cim biegu jeszcze trakcja mi się świeciła. 225/45/R17. Chcieliśmy trochę poszaleć z Max5ter , ale kiedy wylaczylem trakcje to lecialem bokiem a ruch był jeszcze spory :cry:

Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
No faktycznie tyle, że ja pisze o AT i IS300 w normalny letni dzień a nie kiedy jest 0,5m śniegu bo wtedy to i 126p jedzie bokiem na każdym biegu :biggrin2:
User avatar
dead_beat
Lex Driver
Posts: 580
Joined: 20 Feb 2012, o 16:41
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Skąd:: WWL
Location: Starowola
Contact:

Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by dead_beat »

Qrde, ale śniegu nie było na ulicy, a 300etka Maxa cieła równo do przodu.

Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by klexus »

Nie ma opcji zeby na suchym IS200 na 3 biegu gubił trakcje, to nie Kadet GSI który miał podobną moc.
Na 3 biegu gubią trakcje wozidłą które mają ponad 400NM i nie automat
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by Yarecki »

klexus wrote:Nie ma opcji zeby na suchym IS200 na 3 biegu gubił trakcje, to nie Kadet GSI który miał podobną moc.
Na 3 biegu gubią trakcje wozidłą które mają ponad 400NM i nie automat
NO dokładnie o tym piszę, ale tu widzę panowie od is200 widocznie mają jakieś sztuki z wadami fabrycznymi gdzie przez przypadek dodano im po 100kucy extra i 200Nm :szok: :lol:
User avatar
NappyBoy
Lex Maniak
Posts: 905
Joined: 17 Jan 2013, o 21:05
Model Lexusa: IS200 Turbo
Skąd:: Gdansk
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by NappyBoy »

Witam ,

Chcialbym sie Was poradzic i zadac proste pytanie . Widze ze kolega z forum zrobil swapa silnika do Is200. Gratulacje za projekt nie wiele osob decyduje sie na jakiekolwiek mody i je realizuje w 100 %.

Troche teorii:

Is300 2Jz - Output is 220 hp JIS (158 to 169 kW) at 5800 to 6000 rpm and 209 to 220 lb·ft (283 to 298 Nm) of torque at 3800 to 4800 rpm.
Is200 1G - 160 hp (119 kW) at 6,200 rpm and 148 lb·ft (200 Nm) at 4,400 rpm for the Altezza/IS 200

teraz przy zalozeniu turbo ( gt4 perf) mamy wzrost do 205 HP ( pzy 5 tys obr) i 298 Nm przy 3.5 tys obrotow. Cenowo ok 8 tys zlotych.

Ile wyniesie zamiana na 2jz bo nie ukrywam ze w przyszlosci chcialbym uturbic 2jz i wycisnac z niego 300-400 Hp.
z 1 G-fe mysle przy stockowych czesciach nie ma co myslec o 250 Hp.. starczy pewnie na chwile ale po czasie te 205 Hp bedzie malo..

Aha , mysle odrazu o wlozeniu manualnej skrzyni biegow do swapa . Jesli mialbym zostac przy automacie to wystawialbym juz is200 dokladal kase i kupowal stocka Is300.

Tak wiec stoje pomiezdy 1g -fe turbo , swap na is300 manual badz sprzedaz i kupienie is300 + robimy manual .

Pozdrawiam

Ps. mam mozliwosc sciagniecia od brata silnika od Altezzy ( sam jezdzi teraz taka ) . Jak wyglada wsadzenie tego silnika do is 200 ? ktos sie moze orientowal ? bylem juz na tezzaworld.com // outlawjapclub.co.uk ;)
User avatar
NappyBoy
Lex Maniak
Posts: 905
Joined: 17 Jan 2013, o 21:05
Model Lexusa: IS200 Turbo
Skąd:: Gdansk
Contact:

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.

Post by NappyBoy »

Dosc smieszna sytuacja ale po przeczytaniu watku " viewtopic.php?f=103&t=6562 " doszedlem do prostego i jasnego wniosku :)

W poniedzialek rozmowa z kierownikiem w firmie o dzien wolny i w polowie marca jestem w Ostrowie w Gt4 .Nie ma co sie oszukiwac ale zanim znow po swapie czy kupnie is300 + manual uzbieram kase minie troche . a Tu w czerwcu ubezpieczenie , przeglad itp itd .

Pozdrawiam i do zobaczenia na zlotach , spotach , ulicach !
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests