Page 9 of 13
Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 22 Feb 2013, o 23:06
by lukaszb24
Krotki filmik przyspieszenie od 0-100 km/h opony 205/55R16
http://youtu.be/elU04dNVEhw
http://youtu.be/_0g2nHAloRI
Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 22 Feb 2013, o 23:31
by andrej7
W tym momencie 98% użytkowników is200 Ci zazdrości
Fajnie, że udało się dokończyć swapa i wszystko gra

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 00:43
by Yarecki
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 01:27
by dead_beat
Yarecki wrote:
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
To u mnie chyba jest coś nie tak, bo np wczoraj wieczorem na 3cim biegu jeszcze trakcja mi się świeciła przy przełączeniu rozrządu. 225/45/R17. Chcieliśmy trochę poszaleć z
Max5ter , ale kiedy wylaczylem trakcje to lecialem bokiem a ruch był jeszcze spory
Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
Re: Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 01:33
by Yarecki
dead_beat wrote:Yarecki wrote:
Co jest ciekawe w tych autach to to że przy depnięciu mimo sporej już mocy auto nie traci trakcji tu minimalnie widać ślizgnęło się ale to z powodu wąskie opony, przy 225 ciężko zerwać przyczepność co zawsze mnie dziwiło gdyż auta innych marek z podobną mocą rwą gumę z łatwością.
To u mnie chyba jest coś nie tak, bo np wczoraj wieczorem na 3cim biegu jeszcze trakcja mi się świeciła. 225/45/R17. Chcieliśmy trochę poszaleć z
Max5ter , ale kiedy wylaczylem trakcje to lecialem bokiem a ruch był jeszcze spory
Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
No faktycznie tyle, że ja pisze o AT i IS300 w normalny letni dzień a nie kiedy jest 0,5m śniegu bo wtedy to i 126p jedzie bokiem na każdym biegu

Odp: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 01:34
by dead_beat
Qrde, ale śniegu nie było na ulicy, a 300etka Maxa cieła równo do przodu.
Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 15:12
by klexus
Nie ma opcji zeby na suchym IS200 na 3 biegu gubił trakcje, to nie Kadet GSI który miał podobną moc.
Na 3 biegu gubią trakcje wozidłą które mają ponad 400NM i nie automat
Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 23 Feb 2013, o 15:16
by Yarecki
klexus wrote:Nie ma opcji zeby na suchym IS200 na 3 biegu gubił trakcje, to nie Kadet GSI który miał podobną moc.
Na 3 biegu gubią trakcje wozidłą które mają ponad 400NM i nie automat
NO dokładnie o tym piszę, ale tu widzę panowie od is200 widocznie mają jakieś sztuki z wadami fabrycznymi gdzie przez przypadek dodano im po 100kucy extra i 200Nm

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 24 Feb 2013, o 01:55
by NappyBoy
Witam ,
Chcialbym sie Was poradzic i zadac proste pytanie . Widze ze kolega z forum zrobil swapa silnika do Is200. Gratulacje za projekt nie wiele osob decyduje sie na jakiekolwiek mody i je realizuje w 100 %.
Troche teorii:
Is300 2Jz - Output is 220 hp JIS (158 to 169 kW) at 5800 to 6000 rpm and 209 to 220 lb·ft (283 to 298 Nm) of torque at 3800 to 4800 rpm.
Is200 1G - 160 hp (119 kW) at 6,200 rpm and 148 lb·ft (200 Nm) at 4,400 rpm for the Altezza/IS 200
teraz przy zalozeniu turbo ( gt4 perf) mamy wzrost do 205 HP ( pzy 5 tys obr) i 298 Nm przy 3.5 tys obrotow. Cenowo ok 8 tys zlotych.
Ile wyniesie zamiana na 2jz bo nie ukrywam ze w przyszlosci chcialbym uturbic 2jz i wycisnac z niego 300-400 Hp.
z 1 G-fe mysle przy stockowych czesciach nie ma co myslec o 250 Hp.. starczy pewnie na chwile ale po czasie te 205 Hp bedzie malo..
Aha , mysle odrazu o wlozeniu manualnej skrzyni biegow do swapa . Jesli mialbym zostac przy automacie to wystawialbym juz is200 dokladal kase i kupowal stocka Is300.
Tak wiec stoje pomiezdy 1g -fe turbo , swap na is300 manual badz sprzedaz i kupienie is300 + robimy manual .
Pozdrawiam
Ps. mam mozliwosc sciagniecia od brata silnika od Altezzy ( sam jezdzi teraz taka ) . Jak wyglada wsadzenie tego silnika do is 200 ? ktos sie moze orientowal ? bylem juz na tezzaworld.com // outlawjapclub.co.uk

Re: Swap silnika 2JZ-GE do IS200.
Posted: 24 Feb 2013, o 02:19
by NappyBoy
Dosc smieszna sytuacja ale po przeczytaniu watku "
viewtopic.php?f=103&t=6562 " doszedlem do prostego i jasnego wniosku
W poniedzialek rozmowa z kierownikiem w firmie o dzien wolny i w polowie marca jestem w Ostrowie w Gt4 .Nie ma co sie oszukiwac ale zanim znow po swapie czy kupnie is300 + manual uzbieram kase minie troche . a Tu w czerwcu ubezpieczenie , przeglad itp itd .
Pozdrawiam i do zobaczenia na zlotach , spotach , ulicach !