Witam
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do IS250 z 2009 roku.
Chcę uruchomić maglownicę na stole i potrzebuję informacji jakich sygnałów potrzebuje i na które piny.
dzięki
Schemat instalacji elektrycznej przekładni kierownicz IS250
- ZibiUT
- Nowy lex user
- Posts: 2
- Joined: 12 Feb 2015, o 15:46
- Model Lexusa: IS
- Skąd:: Kampinos
- Location: Kampinos
- Contact:
Schemat instalacji elektrycznej przekładni kierownicz IS250
www.zibisoft.pl - hamownia, chiptuning, strojenie Ecumaster DET, EMU, MegaSquirt
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Schemat instalacji elektrycznej przekładni kierownicz IS
Podaj mail na PW to CI podeślę, ale generalnie ze schematów nie można wywnioskować co tam jest podawane na piny.
Są opisane kolejno jako:
RZV, RZSN, RZCS, RZG, V, U, V. Wszystko spięte bezpośrednio z komputerem.
Są opisane kolejno jako:
RZV, RZSN, RZCS, RZG, V, U, V. Wszystko spięte bezpośrednio z komputerem.
- bamss
- Lex Driver
- Posts: 422
- Joined: 2 Oct 2013, o 23:17
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: jaworzno
- Contact:
Re: Schemat instalacji elektrycznej przekładni kierownicz IS
magiel maglem ale do niego masz jeszcze ecu ktory wszytskim steruje, czujnik kata skretu i inne wiec bedziesz mial troche zabawy
https://www.facebook.com/is250bams/?fref=ts Auto-Elektronika -naprawy komputerow airbag liczniki CarAudio-zabudowy w ofercie Vibie, DigitalDesigns,Alpine,Gms i wiele innych 662032092
- ZibiUT
- Nowy lex user
- Posts: 2
- Joined: 12 Feb 2015, o 15:46
- Model Lexusa: IS
- Skąd:: Kampinos
- Location: Kampinos
- Contact:
Re: Schemat instalacji elektrycznej przekładni kierownicz IS
Dzieki, już dostałem schematy i je przeanalizowałem i faktycznie będzie pewien kłopot. Mam już jeszcze jeden pomysł na uruchomienie tego ale muszę się dobrze zastanowić czy pakować się w taki magiel.
Nawet gdybym miał oryginalny ECU do magla to jest kłopot z sygnałami po CAN. W aucie które buduję nie będę mieć CAN, niby komputer na cos takiego pozwala ale nie chcę komplikować sobie aż tak elektryki w aucie.
Nawet gdybym miał oryginalny ECU do magla to jest kłopot z sygnałami po CAN. W aucie które buduję nie będę mieć CAN, niby komputer na cos takiego pozwala ale nie chcę komplikować sobie aż tak elektryki w aucie.
www.zibisoft.pl - hamownia, chiptuning, strojenie Ecumaster DET, EMU, MegaSquirt
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests