Strona 1 z 2

1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 09:10
autor: neromax
Mam problem z lexem, po rozgrzaniu do temperatury 80-90* silnik od razu gaśnie, można go odpalić dopiero gdy trochę ostygnie, przejadę kawałek i zaś to samo.
Na zimnym silniku wszystko jest ok.

Jakieś pomysły :( ? silnik 1uzfe 93r - nie podłączałem pod pc bo go nie ma, jedynie kody błyskowe, ale tego jeszcze nie sprawdzałem.

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 09:54
autor: gmiter
Czujnik temperatury silnika wstępnie na podmianę.

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 09:59
autor: dS
Jak zgaśnie i na ciepłym próbujesz go odpalić to kręci czy nie bardzo ? Bo jak nie chce kręcić to może rozrusznik się skończył.

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 10:27
autor: neromax
Kręci ładnie, zapali na 2 sek i gaśnie, nic nie dławi, nie szarpie, po prostu gaśnie. Jak ostygnie (tak z 10min) to odpali, ładnie jedzie, ale zaraz znowu zgaśnie. natomiast jak jest jeszcze zimny to jedzie bez problemu. a czujniki położenia wałka, halla ?

jak ja mam to sprawdzać ? muszę kupić nowe i podmieniać ?

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 11:12
autor: Maciek-Olsztyn
U mnie gasł na ciepłym jak przepustnica była zabrudzona....
po oczyszczeniu jak ręką odjąć...
ale nie wydaje mi się żeby to było to ;)
tak czy owak może jakoś pomogę tym wpisem

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 12:37
autor: neromax
Czyściłem, świece wymieniłem i nic...

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 14:16
autor: Troy
Sprawdź czy wyskakuje jakiś błąd.To tylko dwie minuty pracy

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 14:32
autor: lewmichal
Jaki przebieg? Jest gaz? Z rzeczy mechanicznych - do zaworów kiedyś ktoś zaglądał, kompresja na ciepłym jest?

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 15:07
autor: neromax
320tys , benzyna ...a no nie zaglądał .. nie straszcie że kompresji może nie być .

Re: 1UZ gaśnie po rozgrzaniu

: 16 cze 2016, o 17:38
autor: lewmichal
Troy pisze:Sprawdź czy wyskakuje jakiś błąd.To tylko dwie minuty pracy
Gdyby był jakiś błąd, to Check by się świecił.

Proponuje najpierw zajrzeć do zaworów. Utrata kompresji na ciepłym to typowy objaw braku luzów zaworowych.