

Silnik chodzi jak zegarek moc w pełnym zakresie prawidłowa brak falowania obrotów. Właśnie obawiam się że kat może być już zapchany czy coś a sonda nie była przyczyną tylko skutkiem. Teraz wyświetla się bląd P0051. Tak się jeszcze zastanawiam czy niema tam gdzieś bezpieczników czy coś.gmiter wrote:Może to nie do końca wina sondy tylko mieszanki. Czy nie masz problemów z mocą? Silnik chodzi normalnie? Może jakaś nieszczelność w dolocie lub w wydechu.
Mi w volvo taki błąd się zapalał np jak miałem uszkodzoną uszczelkę pod korkiem wlewu paliwa - dorzucało zbyt dużo oparów przez EVAP - smieszne ale prawdziwie.
Może wiązka gdzieś jest uszkodzona może też być brak masy. Ogólnie jeżeli dobrałeś zamiennik DENSO zgody ze specyfikacją w katalogu DENSO do Twojego silnik ato powinno być ok. Więc sonda prawdopodobnie niepotrzebnie wymieniona.
Jakie masz korekty długoterminowe?
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests