LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Problemy dotyczące modelu LS
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

Przeszukałem forum. Nic nie znalazłem oprócz stwierdzeń, że pewnie się da. Ale czy ktoś to robił? Ogólnie gwint trochę kłoci się z całą ideą LSa, ale co tam ja zawsze robię szalone rzeczy :)

Moje obawy są następujące:
Gwinty zasadniczo znalazłem dwa BC Racing i ISC. Niby są to kompletne zestawy, ale czy nie okaże się, że coś nie pasuje? Który lepszy?
Druga kwestia to jak oszukać komputer, któremu napewno się nie spodoba, że nie może "dopompować"? Napewno będzie walił błędy. Pytanie czy skutkiem będzie "choinka" na desce czy nie.
User avatar
piasek1985
Lex user
Posts: 221
Joined: 28 Mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Location: Surrey UK
Contact:

Post by piasek1985 »

Na forach w US i w UK jest kilka postow gdzie ludzie zakladali gwint do LS i wbrew pozorom przy dobrym gwincie i odpowiednim ustawieniu wcale sie duzo na komforcie nie traci.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

Nie sprawdzałem, ale podobno wystarczy wyjąć bezpiecznik od komputera pneumatyki. W ten sposób nie zgłosi błędu. Możesz to sprawdzić przed konwersją. Wyjmij bezpiecznik i zobaczysz. Auto powinno zostać na tym samym poziomie, ale nie będzie reagowało na przycisk normal - high.
User avatar
addzik
Lex user
Posts: 232
Joined: 22 Nov 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by addzik »

W ls400 ucf21 po odlaczeniu czujników - czyli krótko wyciągnięciu miechów, wywala błąd na panelu informujący o zjebanym zawieszeniu. Po wyjęciu bezpieczniki airsus błąd ten znika, ale pojawia się błąd poziomowania świateł :scratch:
Zobacz sobie jakie obwody masz na bezpieczniku odpowiedzialnym za powietrze i będziesz wiedział co może nie działać lub walić błędy.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

Inna opcja to podłączenie w miejscu czujników dzielników napięcia dających stałe 2.5V - to zadziała na pewno i wyjęcie bezpiecznika od sprężarki. Mogą być też potencjometry 5k podłączone jako dzielnik. Wtedy ustawiasz napięcie i zostawiasz w danej pozycji. Póki napięcie się nie zmieni układ nie będzie próbował uruchomić sprężarki i nie powinien zgłosić jej błędu.
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

Właśnie tak czy siak nie będzie działało poziomowanie świateł... o tym nie pomyślałem a to trochę lipa.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

Z tego co tutaj napisali, to wystarczy odpiąć bezpieczniki od kompresora i wszystko pozostałe działa:
http://www.clublexus.com/forums/ls-3rd- ... infos.html
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

No to super. Pozostaje tylko kwestia które zawieszenie. Narazie próbuje się skontaktować z kimś z ISC.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

http://bcracing.pl/ls430-ucf30-00-07/12 ... acing.html

Przy tym kursie funta dobra cena jest teraz.
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

Na ISC podobna cena jest i za ISC przemawia to (właśnie rozmawiałem z przedstawicielem), że można do tygodnia po zakupie wymienić sprężyny w cenie (jeśli coś nie będzie się podobało w kwestii twardości). I jeszcze dostępność czesci niby lepsza. Choć zakładam ze nie będzie się psuło przy normalnej jeździe.
Na zakup grupowy się nie pisze bo trzeba 3 miesiące czekać a ja mam dwa amortyzatory w tragicznym stanie (30%), wiec zamawiam normalnie i będzie paczka za max 3 tygodnie. Będę dawał znać co i jak po montażu.
Aha i jeszcze głupie pytanie: jak zlokalizować ten bezpiecznik od kompresora?
Post Reply

Return to “LS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests