Witam, dzisiaj przy temperaturze -18 st C mój GS300 2006r zasypał mnie takimi oto niespodziankami:
C1201 system sterowania silnika -Uszkodzenie
C1241 Niskie/Wysokie napięcie zasilania
U0073 Magistrala komunikacyjna modułu sterowania wyłączona
U0126 Utrata połączenia z modułem czujnika kąta skrętu
Od czego najlepiej zacząć naprawę będąc pod takim gradobiciem błędów.
Czujnik kąta skrętu
- Karol5555
- Lex user
- Posts: 41
- Joined: 8 May 2016, o 08:28
- Model Lexusa: GS300 mk3
- Skąd:: Zduńska Wola
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: Czujnik kąta skrętu
na razie nie panikuj. Skasuj te błędy i zobacz co zostanie. Często przyczyna takich historii jest duży spadek napięcia przy rozruchu i błędy się sieją.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex user
- Posts: 28
- Joined: 26 Dec 2016, o 19:46
- Model Lexusa: Jeszcze żaden
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Czujnik kąta skrętu
Najprawdopodobniej błąd C1241 zapoczątkował powstawanie innych. Podładuj aku. Po skasowaniu błędów wszystko powinno wrócić do normy.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests