
Kupujemy osłonę od GS300 III gen. (koszt od 50 zł do ... zależności jak duża fantazja poniesie Mirka ze złomu

i z racji tego ze nie pasuje P&P trzeba ją dociąć tu i tam

Wpierw parę zdjęć dla porównania obu osłon (tej z IS250 i tej z GS300)



Tak więc widzimy ze osłony różnią się na bokach.
No to tniemy








Następnie wykręcamy z silnika dwie "kulki" służące do mocowania poprzedniej osłony i zastąpić je można śrubką i podkładką bądź szukać trochę większej "kulki" ale na taki sam gwint

Po prawej na zdjęciu widzimy już wykręconą "kolkę" a po lewej podkładka i śruba pod klucz 10`
zakładamy osłonę i od góry przykręcamy


Efekt końcowy:



Przednią dolną cześć osłony można nie co mniej wyciąć i z prawej strony można ją wyciąć na równo
