Check Hybrid System P0A93
Posted: 27 Jul 2018, o 00:18
Witajcie,
Od kilku dni mam taki problem jak wyżej. Błąd P0A93 inverter cooling system performance. Przeczytałem, że uszkodzona pompka chłodzenia invertera. Wymieniłem skasowałem błąd i w drogę na test. Niestety po 10 min wywaliło znowu ten sam błąd. Sprawdziłem starą pompkę na krótko pod aku i okazuje się że stara działa bez zarzutu. Kolejnym krokiem okazało się sprawdzenie zasilania pompki i tutaj pojawił się problem. Na mierniku wyszło, że w ogóle pompka nie dostaje prądu. Gdzie szukać zasilania? Proszę o pomoc w ostatnim tygodniu dostaje "szewskiej pasji"
Wczesniej, pisałem że po odpieciu aku, podczas wymiany pompki chłodzenia invertera i ponownym podłączeniu aku Energy Monitor nie pokazuje żadnych info odnośnie zasilania hybrydy itd. Nie widać kiedy jest lądowanie, kiedy pracuje silnik el a kiedy spalinowy. Wszystko na nie.
Sprawdzałem akumulator na kompie obd 13,1V więc chyba jeszcze nie kończy się aku.
Bardzo Was proszę o pomoc
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
Od kilku dni mam taki problem jak wyżej. Błąd P0A93 inverter cooling system performance. Przeczytałem, że uszkodzona pompka chłodzenia invertera. Wymieniłem skasowałem błąd i w drogę na test. Niestety po 10 min wywaliło znowu ten sam błąd. Sprawdziłem starą pompkę na krótko pod aku i okazuje się że stara działa bez zarzutu. Kolejnym krokiem okazało się sprawdzenie zasilania pompki i tutaj pojawił się problem. Na mierniku wyszło, że w ogóle pompka nie dostaje prądu. Gdzie szukać zasilania? Proszę o pomoc w ostatnim tygodniu dostaje "szewskiej pasji"
Wczesniej, pisałem że po odpieciu aku, podczas wymiany pompki chłodzenia invertera i ponownym podłączeniu aku Energy Monitor nie pokazuje żadnych info odnośnie zasilania hybrydy itd. Nie widać kiedy jest lądowanie, kiedy pracuje silnik el a kiedy spalinowy. Wszystko na nie.
Sprawdzałem akumulator na kompie obd 13,1V więc chyba jeszcze nie kończy się aku.
Bardzo Was proszę o pomoc
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka