Witam wszystkich.
Mam problem ze zdiagnozowaniem problemu, a mianowicie cos jak by wycie z przedniego lewego koła( tak mi sie wydaje), czym jade szybciej tym wycie jest glosniejsze.
Byłem na zbierznosci, zamienialem koła tyl na przód, mechanik mowił ze to nie łożyska, koncza sie pomysły co to może być.
Dzwiek wydaje sie byc taki jak zdzieranie opony lub ciaglego obcierania o cos, czasami czuje drgania na kierownicy, ale nie stukanie tylko jak by rezonans sie roznosil po aucie, dzwiek nie metaliczny i mam wrazenie ze przy skrecaniu w prawo jest silniejszy. Dodam ze opony mam nowe z przebiegiem moze 3 tys km continental premium, czy ktos z was spotkał sie z takim problemem?
Straszny huk w aucie. IS 250 2010r
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 18 May 2018, o 11:27
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Rotterdam
- Contact:
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Straszny huk w aucie. IS 250 2010r
A przygięta osłona termiczna tarczy?
Czy to było weryfikowane?
Czy to było weryfikowane?
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 18 May 2018, o 11:27
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Rotterdam
- Contact:
Re: Straszny huk w aucie. IS 250 2010r
Na 100% nie było weryfikowane, tylko czy osłona dawała by o sobie znac przy skrecie w prawo i drgała by kierownica?
- junior07ddz
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 13 Mar 2017, o 23:18
- Model Lexusa: is300h
- Skąd:: Bremen
- Contact:
Re: Straszny huk w aucie. IS 250 2010r
No ciekawe, nie chciał bym podważać opinii mechanika ale typowy objaw padniętego łożyska, wycie słyszalne z lewej strony podczas skrętu w prawo nasila się w skutek większego przeciążenia na koło lewe. Może watro żeby spojrzał na to jeszcze jakiś inny mechanik
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Straszny huk w aucie. IS 250 2010r
Temat przerabiałem w Toyocie Yaris i waliła jakby się auto miało rozleciećargo2610 wrote:Na 100% nie było weryfikowane, tylko czy osłona dawała by o sobie znac przy skrecie w prawo i drgała by kierownica?

Wystarczyło odgiąć rękoma i przeszło. Mechanik miał ciekawa metodę aby to sprawdzić - podnieśli przód i dodali gazu w powietrzu

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests