* 2.0 L 1G-FE I6 AS200 (155 KM)
* 2.0 L 3S-GE I4 RS200 (210 KM)
* 3.0 L 2JZ-GE I6 AS300 (213 KM)
* 2.0 L Kompressor (186 KM)
miedzy tymi modelami?
Ogolnie co jak jezdzi hamuje czymsie rozni jakie spalanie prowadzenie i takie tam

Mowa o silniku 3S-GE w wersji Dual VVTi - silnik ten był również w Carinie E GTi (bez zmiennych faz 175KM) tak samo w MR2 (w takiej samej postaci), w Celice oraz w Celice GT4 w wersji doładowanej 240KM.tomekb wrote:z zawieszniem wydaje mi sie ze tak bo amory w katalogach sa te same pozatym tak samo sie prowadza
silnik 2l 210km to jest silnik 4 cylindrowy 16 zaworowy z vvti wysoko obrotowy zwany beam skonstruowany przez yamahe odpowiednik hondowskiego 2,2 vteca 205KM
IS 300 nie każdy ma szperę , w moim na podnośniku tylne koła się kręcą w przeciwnych kierunkach - znaczy się szpery brak.tomekb wrote:moge napisac róznice miedzy is200automat 1gfe a is300 2jzGE
róznice sa 2. silnik i skrzynia
W is 300 jest 5 biegow z tiptronicem super szybka skrzynia chodzi prawie jak dsg w is200 sa 4 biegi chodzi szybko i plynnie ale ciut woniej od is300
moc 60KM wiecej naprawde daje kopa autu powiedzmy na odcinku 2km róznica w predkosci osiagnieetej jest ok 20-30km/h
spalanie obiema autami jezdizlem na gazie wiec rozniaca ok 1l-2l na 100km/h nie wiem jak w trasie bo butowalem is300 regulowalismy gaz z kolega
is200 poza gorszym przyspieszeniem do 100km/h niczym sie nie rozni nawet te same hamulce sa
is300 ma kazda szpere a is200 tylko w wersji sport
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests