pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
-
- Lex user
- Posty: 36
- Rejestracja: 30 sty 2012, o 23:19
- Model Lexusa: gs300
- Skąd:: syke
- Kontakt:
pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
mam gs 300 2002 r chce zalozy instalke lpg.ma byc dobrze ,a nie tanio lecz bez przesady.macie jakies propozycje jakie sterowanie ,reduktor,wtryski .prosze o rady najlepiej praktykow co nauczyli sie juz na wlasnych bledach.teoretykom dziekuje.igor
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Elektronika Stag 300 ISA2, wtryski Hana zielone, reduktor NIKO 300 + ogarnięty gazownik i autko będzie pięknie jeździło na gazie.
- adas
- Lex user
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 01:24
- Model Lexusa: gs300
- Skąd:: ukej
- Kontakt:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
o i ja sie podlacze do pytania, co prawda instalke dopiero chce zalozyc jak bede w pl, kolo lipca, ale juz sie interesuje tematem, jak ze spalaniem?
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)
U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką.
Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)
U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką.
Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
- passat1978
- Lex Driver
- Posty: 614
- Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
- Model Lexusa: gs 300
- Skąd:: Łęczyca
- Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
- Kontakt:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Ja co prwada w wersii MKI ale widziłem też w MKII mam zalożony BRC Plug & Drive - tego typu http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_i_z ... ews_id=189 na 6 cyl. i tak na prawde nie mam z nim zadnych problemów zadnych konfigurowań, ustawień i tym podobne. spalanie min jakie zanotowalem to 10.5 ( tempomat 90km/h ) do 16 l w cyklu miejskim.
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
NR 790462651 Lub PW
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Tak z ciekawości na jaką temp ustawiłeś przełączanie? I jak wygląda drożność filtra fazy lotnej po około 5tys km?KRYSPIN pisze: Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Pytam bo widziałem auto (co prawda na reduktorze kolteca) które przełączało tak jak piszesz a filtr fazy lotnej był praktycznie filtrem fazy ciekłej i po pary tys km zablokował przepływ.
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Temperaturę parownika mam 10 stopni.
Temperatura przełączania gazu -20 stopni.
+ korekta po temperaturze
Całkiem bezproblemowo a filtr FL ok.
Może to raczej była kwestia samego filtra nie najlepszej jakości ?
Temperatura przełączania gazu -20 stopni.
+ korekta po temperaturze
Całkiem bezproblemowo a filtr FL ok.
Może to raczej była kwestia samego filtra nie najlepszej jakości ?
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Czym taki tech rożni się od staga 300 plus bądź premium?KRYSPIN pisze:Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)
U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką.
Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
Dlaczego hana niebieska a nie na przykład zielona?
Jaki Ig1 bo jest ich wiele rodzajów?
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
1.Po za nazwą wieloma rzeczami
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa
3. jw
PS. Detale i szczególiki pozostają
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa
3. jw
PS. Detale i szczególiki pozostają
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
ad 1Co to znaczy łatwiejszy - pojęcie względne, a pisanie o lepszych algorytmach nie bardzo przystoi bo ich nikt nie zna .KRYSPIN pisze:1.Po za nazwą wieloma rzeczami
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa
3. jw
PS. Detale i szczególiki pozostają
ad 1Co znaczy lepsze korekty skoro i tak z palca należy je zrobić dla każdego auta ze względu na różny montaż.
ad.1 odnośnie kmów to bym mocno polemizował akurat - szybciej mozna zrobić to na stagu - tylko to akurat klientowi zwisa - ma być dobrze itd.
Odnośnie tajemnic to też nie bardzo bo to ogólnie dostępne informacje są - zatem żadna tajemnica.
Support w AC też jest ok więc to też jakoś nie do końca mi się układa w całość.
Ad2 - żadna tajemnica - info ogólnie dostępne
Ad3. jw.
Coś mnie nie przekonałeś powiem szczerze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości