Powiem Ci tak - ja wole uturbić swoje 3.0 niż wstawiać 2,5 tt - wiem że taniej jest swapować i miałbym już manuala z dzwonem. Przynajmniej wiesz co masz (chyba że masz silnik na wykończeniu

) a tak to możesz kupić silnik żyłowany, po drugim szlifie w którym nie wiadomo co sie pierwsze skończy - turbo czy głowica
Jak bym ja miał 400 to wolałbym raczej też kompresor. V8 to mocny silnik który ma dużo momentu i nie bedzie mu przeszkadzać kompresor, który jak wiadomo jest zasilany z silnika (trzeba mu dać nieco mocy żeby się odwdzięczył ). Poza tym podobno kompresor w 1UZ jest plug&play więc nie powinny być to duże koszty. A ostatnim i najważniejszym "za" jest dźwiek V8.
Jeśli chodzi o pytania czy skrzynia wytrzymie to podobno skrzynia automatyczna od UZ wytrzymuje 500+ koni więc spokojna głowa
Pogrzeb Janasek troche w necie, podlicz koszta i sprawdź i czy nie chciałbyś wydmuchać 500KM z V8
