Page 1 of 3
Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 11:35
by janasek
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 12:50
by klexus
Ciężko jest sie wstrzelic w te nie dedykowane gwinty, kolega Krzywy przerabiał juz ten temat w GS MK I z tyłem nic nie zrobisz,
ale zaraz czemu piszesz ze tył masz na maxa skręcony żeby go obniżyć to musisz go odkręcić
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 13:00
by Lex
uporządkujmy najpierw , nie bardzo rozumiem po co kupiłeś gwint który jest tylko do GSa MKI posiadając model SC MKI

Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 13:06
by janasek
Na ostatnim zdjęciu za regulację wysokości posadzenia nadwozia jest odpowiedzialny dolny, ostatni pierścień. Gwint już jest na maxa wcisnięty w tą czarną tuleje na której znajduje się naklejka. Po prostu gwint jest bardzo długi, a pozostałe dwa pierścienie powyżej są odpowiedzialne za skrocenie spręzyny, teraz jest twardo bo sprężyna jest teraz krótka (ściśnięta) stąd taki długi ten gwint powyżej dolnego pierścienia na zdjęciu . Muszę się temu jeszcze przyjrzeć ale jak dzisiaj na to rano patrzyłem to tak wlaśnie się wydawało.
Lex, gwint był w dobrej kasie, przejechał jakieś 8-10 tyś mil, jest prawie jak nowy a o używke u nas jdo SC400 jest cieżko. Nowy jest za drogi. Chciałem sprawdzić czy będzie pasował.... a część ludzi twierdziła że będzie.

Stąd takie działanie, jeszcze musze się temu przyjrzeć ale jak będzie za wysoko siedział to go sprzedam i kupię dedykowany.
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 13:10
by klexus
U mnie zeby zejsc w dół z budą mam wszystko odkręcone a nie skręcone. skręcając samą spreżyne robisz taczke
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 13:13
by janasek
klexus wrote:U mnie zeby zejsc w dół z budą mam wszystko odkręcone a nie skręcone. skręcając samą spreżyne robisz taczke
Wiem że robię taczkę więc sprężyna pójdzie w dół. Ale nic więcej chyba nie dam rady już zrobić.
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 13:17
by klexus
nie rozumiem czemu tyle gwint wystaje i nie nie mozna nic zrobic zeby zeszło to w dół

Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 15:12
by Lex
janasek wrote:
Lex, gwint był w dobrej kasie, przejechał jakieś 8-10 tyś mil, jest prawie jak nowy a o używke u nas jdo SC400 jest cieżko. Nowy jest za drogi. Chciałem sprawdzić czy będzie pasował.... a część ludzi twierdziła że będzie.

Stąd takie działanie, jeszcze musze się temu przyjrzeć ale jak będzie za wysoko siedział to go sprzedam i kupię dedykowany.
no to walcz może coś jakiś magic zaradzi , a jak nie to dawaj go do nas na giełdę na pewno ktoś się zaintererere kto ma GSa MKI
Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 15:21
by janasek
klexus wrote:nie rozumiem czemu tyle gwint wystaje i nie nie mozna nic zrobic zeby zeszło to w dół

Bo gwint jet za długi a spręzyna jest mocno ściśnięta, podkręcone są te dwa pierścienie razem mocno do góry i stąd tak dużo tego "wolnego" gwintu między pierścieniami.
Tak to wygląda na chwilę obecną (wiem że zdjęcie jest słabe ale coś widać, no i z tył stare kółko 19 cali, to tez poteguje pewnie dodatkowo wrażenie wysokiego tyłu):
[
Zobaaczymy Lex co z tego wyjdzie, cały czas myślę co z tym zrobić.

Re: Gwint w SC400 od GS-a MK1
Posted: 2 Feb 2013, o 18:27
by krzywydg
klexus wrote:Ciężko jest sie wstrzelic w te nie dedykowane gwinty, kolega Krzywy przerabiał juz ten temat w GS MK I z tyłem nic nie zrobisz,
ale zaraz czemu piszesz ze tył masz na maxa skręcony żeby go obniżyć to musisz go odkręcić
Poprawie Cie.. da sie zrobić tylko ja kupiłem zepsuty gwint... z tyłu dolną część też da sie troche wykręcić co wydłuży cały amor. Kwestia regulacji.
uporządkujmy najpierw , nie bardzo rozumiem po co kupiłeś gwint który jest tylko do GSa MKI posiadając model SC MKI
Bo każdy co wie chociaż trochę o marce Toyota/Lexus wie że zawieszenie w: GS MK I, MK II, SC300/400, i Suprze oprócz wahacza górnego jest praktycznie takie same...