miałem tak samo,
na początek gazownik jak masz LPG, jak bedziesz pewny, ze wtryski trzymaja itd...to przeczytaj to co poniżej...
ten typ powinien palić na dotyk i tak robi jak wszystko jest ok
na 99% zespół pompy do wymiany bo układ nie trzyma ciśnienia po zgaszeniu silnika. IS odpala pompe gdy krecisz kluczykiem,wiec musi miec na starcie wysokie cisnienie w układzie paliwowym, jak nie ma to odapli az pompa podpompuje paliwo dlatego trwa to tak długo, u mnie bylo to ze 4-5sek
co mnie irytowalo

wszystko udało się zdiagnozować, kablem z chin, manualem i softem z netu...
jak nie macie powyzszego... lub czasu
podjedzcie do porządnego warsztatu, is ma zaślepkę na manomentr w układzie paliwowym, niech założą, pokręcic do rozruchu, zgasic, idziecie na kawke i sprawdzacie jak spadło cisnienie, jak wiecej niz norma(w manualu z naprawami macie wartosci do zegara) to gdzies paliwo cofa sie do zbiornika
zespoł paliwowy w is,zanurzony w zbiorniku to całkiem złozony mechnizm, z miliardem uszczelek, ktore lubia sie gubic, np podczas wymiany filtra, etc.
wyciagacie zespoł pompy paliwa i szukacie walidliwej uszczelki albo szukacie na allegro w miare fajnej pompy za 100-150pln wymieniacie sami i lex powinien palic na widok kluczyka
pozdro i powodzenia
mi diagnoza zajela z 3 miechy i duzo nerwów, w koncu gdy juz wszyscy rozlozyli ręce, usiadłem w sobote z lapkiem na kolanach i poczytalem w manualu co i jak dziala, jako ze nie widzialem aby ktos grzebal przy mojej pompie, wymieniłem cały zespół za wpomniane 100pln i voila, pali jak trzeba