GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez owczar » 25 lut 2020, o 15:59

Zgadza się, przy okazji regulacji luzów na pewno już jest niewiele więcej zabawy.

Przy OEM rozrządzie masz w teorii spokój na 10 lat lub 150kkm.
owczar
Moderator
 
Posty: 3804
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Arkadyx » 25 lut 2020, o 16:32

fractal napisał(a):
owczar napisał(a):Jesteś pewien co do bębnów VVT-i? Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał.

Uszczelniaczy ASO też niby nie zaleca wymiany. Zresztą sama wymiana uszczelniaczy wałków fajna i miła nie jest.


U mnie przy 300 tys była pęknięta uszczelka w bębnie i leciał tamtędy olej. Przy okazji rozrządu i regulacji zaworów naprawiłem to.
ASO nie zaleca też wymiany oleju w AT, a jednak specjaliści od AT twierdzą inaczej. I ludzie wymieniają olej w AT.
Może przy samym rozrządzie nie jest to aż tak opłacalne, ale jak już robisz luzy zaworowe to i tak trzeba wyciągnąć wałki więc odkręcenie 6 śrub nie jest wielką pracą i może zaoszczędzić dużo pracy w przyszłości. A same uszczelniacze można kupić za 60 zł. Ja mam akurat swoje 3uz zagazowane, także jest małe prawdopodobieństwo że przy wymianie rozrządu nie będzie trzeba zrobić luzów. Więc robię wszystko kompleksowo, żeby mieć spokój na kolejne 100 tys.

Oryginalne uszczelniacze wałków kosztują ponad 200zł netto sztuka ;)
Arkadyx
Lex user
 
Posty: 99
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 22:32
Model Lexusa: LS 430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez owczar » 25 lut 2020, o 16:34

Podejrzewam, że to 60zł to cena z Amayamy. Choć z tego co sprawdzaliśmy, to też jakoś bardzo tanie nie były. Do tego jeszcze uszczelniacz wału.
owczar
Moderator
 
Posty: 3804
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez fractal » 25 lut 2020, o 16:49

Zgadza się, przy okazji regulacji luzów na pewno już jest niewiele więcej zabawy.

Przy OEM rozrządzie masz w teorii spokój na 10 lat lub 150kkm.


2 śruby do zdjęcia bębna i 4 żeby zdjąć koło zębate.


owczar napisał(a):Podejrzewam, że to 60zł to cena z Amayamy. Choć z tego co sprawdzaliśmy, to też jakoś bardzo tanie nie były. Do tego jeszcze uszczelniacz wału.

Dokładnie, kupowałem w Amayama. Za 2 uszczelniacze wałków i uszczelkę pompy oleju zapłaciłem 120 zł z groszami z przesyłką.

W ASO 1szt. koło 250 zł.
fractal
Lex user
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 lis 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iława

Poprzednia strona

Powrót do Lexus GS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: EdHaust i 1 gość