
Pozdrawiam
Marek
Termostat radziłbym OEM bo ma ma dwa otwarcia przy 82°c i przy 95°c, ponadto w zamienkach są różne długości skoku tego drugiego otwarcia.Markuss777 wrote:Dzięki za odp.
Mechanik oleju wlał 2 litry, filtra nie wymieniałem bo nie maiłem dostępnego na miejscu, a jechałem od razu po wymianie w niedzielę na święta ( 1800km ) i nie mogłem czekać. Filtr już kupiłem i znowu chciałem zmienić olej ale boje się zmieniać bo nie wiem czy "spec" z Ustronia mi nagadał głupot czy nie. Mówił, że teraz już może byc tylko gorzej po wymianie.
Co temperatury silnika mam rozumieć, że nie jest to normalne, taka temperatura? Ok, zmienię płyn chłodniczy bo po zakupie nie wymieniałem. Termostat poza ASO dostanę, czy zmawiać w ASO?
THX
Marek
To fakt - oczywiście od tego zacznij co kolega Yarecki radzi, bo o stanie i jakości nowego oleju nic nie napisałeś.Yarecki wrote:Najpierw to sprawdź stan oleju bo może przy wymianie zaleli za mało i tym sposobem skrzynia dostaje w dupsko.
Poza tym jaki olej został zalany?
Jaki olej z ASO ATFIII czy ATFIV bo już różne cuda widziałem, że w ASO leje się to co jest na półce a nie to co trzeba więc lepiej się upewnić - takie czasy nikomu się nie ufa do końca.Markuss777 wrote:Na używki z allegro już patrzyłem, od 700 do 1500 złnie jest źle. Olej zalałem ORI z ASO. filtra nie zmieniałem jak pisałem wcześniej. Teraz już mam filtr i chciałem go wymienić przy wymianie oleju, no ale "spec" odradził. Jednak co do tego speca to ma wątpliwości bo kolegę naciągnął na 5000zł w starej Lagunie:) i skrzynia dalej chodziła jak kupa. LPG założone przez poprzedniego właściciela - BRC, chodzi świetnie, ZERO falowania czy jakiś pierdziawek, czkawek, Chck engine etc. Chyba rzeczywiście sprawdzę jutro stan oleju w skrzyni i jak coś to doleję bo 1litr jeszcze został. a termostat i płyn chłodniczy swoją drogą bo dziwne, że temp. niskie łapie na trasie, a po mieście jest ok.
Pozdrawiam i dziękuję
Marek
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests