
Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
- klexus
- Lex Master
- Posts: 1713
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Location: Śląsk
- Contact:
Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Lexus na tle konkurencji 

-
- Lex user
- Posts: 26
- Joined: 26 Sep 2014, o 21:28
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Dwa tygodnie po kupnie padła mi cewka 
Standardowa wada, nie działa zmieniarka.
Sprzedałem właśnie Colta robionego jeszcze w Japonii, jedyna jego wadą był padający czujnik położenia wałka rozrządu. Padł 2 razy, dwa razy w znacznej odległości od domu - laweta.

Standardowa wada, nie działa zmieniarka.
Sprzedałem właśnie Colta robionego jeszcze w Japonii, jedyna jego wadą był padający czujnik położenia wałka rozrządu. Padł 2 razy, dwa razy w znacznej odległości od domu - laweta.
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Wszystko zależy od eksploatacji.klexus wrote:Lexus na tle konkurencji
Dlaczego Porsche jest uznawane za jedną z najmniej awaryjnych marek, a przecież to nic innego jak VAG.
Cały sekret tkwi właśnie w serwisie który w Porsche jest bezkompromisowy i auta serwisowane są w bdb stanie.
Teraz coś ze swojego podwórka.
W rodzinie został zakupiony is200 w bdb stanie jak na swoje lata, ale pakiet startowy pochłonie kilka tysięcy, pytanie kto tak robi w aucie za kilkanaście tysięcy

90% ludzi kupuje takiego is200 jak najtaniej czyli 12-15K i wierzy, że to będzie bezawaryjne auto bez dotykania się do czegokolwiek.
Kupując auto jak słyszę od właściciela, że nic nie robił tylko "lał i jeździł" bo się nic nie psuje to wiem, że 90% rzeczy będę musiał zrobić sam.
- klexus
- Lex Master
- Posts: 1713
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Location: Śląsk
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Ja nadal uważam ze stare konstrukcje silników były mniej awaryjne, owszem są jednostki które w dzisiejszych czasach bardzo dobrze się spisują.
Diesel pakowany do IS-a to straszna pomyłka coś jak 2.0 tdi audi vw.
Ale stary poczciwy 2jz wydaje mi sie ze jest bezkonkurencyjny potencjał tego silnika nie ma sobie równych.
Uz-ty swoją kulturą pracy miażdżą cyce i są dość ekonomiczne, nie wspominając o usterkowości, wiem ze nie można tego porównywać z innymi koncernami bo UZ-tów jest zbyt mało by mieć jakieś porównanie.
Ale nie bez przyczyny własnie silniki ze stajni Toyoty pakowane są do samochów które są wręcz katowane np drift i to dalej jezdzi.
Ja osobiscie nie widziałem obrzyganego olejem 2JZ czy UZ, ciekawe czemu, czy miał ktoś problem z silnikiem który ma nalotu 200 000?? ja osobiście nie znam.
Zawieszenie, w Audi A6 wytrzymuje 40 000-60 000 tak wiem jest komfortowe, ale ja w lexusie wymieniałem tylko dolne sworznie i górne przy przebiegu 170 000 reszta nie wymagała wymiany, ciekawe czemu??
Nadal uważam ze stare konstrukcje były bardziej wytrzymałe, czy to motor, czy to zawias czy wnętrze,
Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
Diesel pakowany do IS-a to straszna pomyłka coś jak 2.0 tdi audi vw.
Ale stary poczciwy 2jz wydaje mi sie ze jest bezkonkurencyjny potencjał tego silnika nie ma sobie równych.
Uz-ty swoją kulturą pracy miażdżą cyce i są dość ekonomiczne, nie wspominając o usterkowości, wiem ze nie można tego porównywać z innymi koncernami bo UZ-tów jest zbyt mało by mieć jakieś porównanie.
Ale nie bez przyczyny własnie silniki ze stajni Toyoty pakowane są do samochów które są wręcz katowane np drift i to dalej jezdzi.
Ja osobiscie nie widziałem obrzyganego olejem 2JZ czy UZ, ciekawe czemu, czy miał ktoś problem z silnikiem który ma nalotu 200 000?? ja osobiście nie znam.
Zawieszenie, w Audi A6 wytrzymuje 40 000-60 000 tak wiem jest komfortowe, ale ja w lexusie wymieniałem tylko dolne sworznie i górne przy przebiegu 170 000 reszta nie wymagała wymiany, ciekawe czemu??
Nadal uważam ze stare konstrukcje były bardziej wytrzymałe, czy to motor, czy to zawias czy wnętrze,
Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
- Pepe_GD
- Lex user
- Posts: 244
- Joined: 15 Oct 2014, o 21:37
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Gdańsk
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
A jak wygląda sprawa skór w lexusie? wytrzymałe na przetarcia i inne wystające elementy spodni?klexus wrote: Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
Miałem wcześniej peugeota 406 w coupe, skóry były bardzo zadbane, ale trzeba było na nie bardzo uważać. Dziewczyna raz wsiadając do auta, przetarła tyłkiem po oparciu jeansami i dracha na 10 cm ;/ (a ozdoby w tych spodniach nie były wybitnie odstające). Druga sytuacja jak przewiozłem kumpla to też pojawiła się rysa na fotelu

Od tamtego czasu dość sceptycznie podchodzę do skór z obawy że ktoś nie umyślnie je zniszczy

Jak to jest w lexie? i jak latem? tyłem dośc mocno się klei?

-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Pełna zgoda, ale lexy też są inaczej użytkowane, nie pałowane od nowości bo kupują to inni użtkownicy.klexus wrote:Ja nadal uważam ze stare konstrukcje silników były mniej awaryjne, owszem są jednostki które w dzisiejszych czasach bardzo dobrze się spisują.
Diesel pakowany do IS-a to straszna pomyłka coś jak 2.0 tdi audi vw.
Ale stary poczciwy 2jz wydaje mi sie ze jest bezkonkurencyjny potencjał tego silnika nie ma sobie równych.
Uz-ty swoją kulturą pracy miażdżą cyce i są dość ekonomiczne, nie wspominając o usterkowości, wiem ze nie można tego porównywać z innymi koncernami bo UZ-tów jest zbyt mało by mieć jakieś porównanie.
Ale nie bez przyczyny własnie silniki ze stajni Toyoty pakowane są do samochów które są wręcz katowane np drift i to dalej jezdzi.
Ja osobiscie nie widziałem obrzyganego olejem 2JZ czy UZ, ciekawe czemu, czy miał ktoś problem z silnikiem który ma nalotu 200 000?? ja osobiście nie znam.
Zawieszenie, w Audi A6 wytrzymuje 40 000-60 000 tak wiem jest komfortowe, ale ja w lexusie wymieniałem tylko dolne sworznie i górne przy przebiegu 170 000 reszta nie wymagała wymiany, ciekawe czemu??
Nadal uważam ze stare konstrukcje były bardziej wytrzymałe, czy to motor, czy to zawias czy wnętrze,
Ja generalnie to bałbym sie wsiąść do nowszych samochodów ze skórzaną tapicerką w spodniach z nitami na kieszeniach:)
Choć jak widzę "młodego gniewnego" co to upala mega is200 to mi się śmiać chce, stąd stan tych aut które są kupowane przez ludzi którzy powinni kupić sobie fabię 1.4 4 to by błysnąć kupują lexa, do pierwszej usterki a później na handel bo wszystko jest 2x droższe niż w skodzie albo i 3x.
3uz świetny motor pełna zgoda, 2jz też, ale w 2jz jak padnie cewka to nie kupisz jej za 100PLN a to nie są odosobnione przypadki że padają, stąd później "likowanie" auta.
Też jak słyszę, że lexy się nie psują to mnie śmiech ogarnia, jeśli jest zadbane auto to pewnie że nie stanie na drodze, ale tak jest niemal z każdą marką obecnie bo ten poziom się wyrównał mocno

-
- Lex Master
- Posts: 2583
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Yarecki
Niby masz rację ale jej nie masz
ponieważ te modele które nie mają nic wspólnego z wieśwagenem są na pierwszych miejscach np. 911.... reszta się zgadza są bezkompromisowi ...w serwisie. 
Niby masz rację ale jej nie masz


- zender
- Lex user
- Posts: 180
- Joined: 6 Jan 2014, o 23:35
- Model Lexusa: RC300h
- Skąd:: Sosnowiec
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Witam
Ciężko mi sie odnieść bo to moje pierwsze auto D premium ..ale moze cos jednak wniosę do rozmowy. Do tej pory nowe auta klasy B i C drobne problemy ( kiepskiej jakości płyn chłodniczy - zamarzł) - nissan, trzeszcząca kolumna kierownicza ( świerszcze) fiat, , świerszcze w desce rozdzielczej + czujnik temperatury honda, od roku VW - poki co nic. przy rozmowie z pierwszym właścicielem lexusa wymiana przycisku start -stop.
Reasumując wypada tak samo ...... jeżeli idzie o awaryjność lub jej brak.
Dodam może ze przed zakupem testowałem pod względem ciszy (dB) 3 auta : CT200H lexusa - porażka
BMW SERIA 3 - porażka ...... do n-tej. Mercedes CLA - ciszaaaaa , błoga cisza ... mercedes sie tutaj postarał
.
Szkoda ze lexus odpuścił przy CT 200h
............ bo cieszy jazda na baterii.
pozdr zender
Ciężko mi sie odnieść bo to moje pierwsze auto D premium ..ale moze cos jednak wniosę do rozmowy. Do tej pory nowe auta klasy B i C drobne problemy ( kiepskiej jakości płyn chłodniczy - zamarzł) - nissan, trzeszcząca kolumna kierownicza ( świerszcze) fiat, , świerszcze w desce rozdzielczej + czujnik temperatury honda, od roku VW - poki co nic. przy rozmowie z pierwszym właścicielem lexusa wymiana przycisku start -stop.
Reasumując wypada tak samo ...... jeżeli idzie o awaryjność lub jej brak.
Dodam może ze przed zakupem testowałem pod względem ciszy (dB) 3 auta : CT200H lexusa - porażka
BMW SERIA 3 - porażka ...... do n-tej. Mercedes CLA - ciszaaaaa , błoga cisza ... mercedes sie tutaj postarał

Szkoda ze lexus odpuścił przy CT 200h

pozdr zender
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Najważniejsze, że ty ją maszledziu wrote:Yarecki
Niby masz rację ale jej nie maszponieważ te modele które nie mają nic wspólnego z wieśwagenem są na pierwszych miejscach np. 911.... reszta się zgadza są bezkompromisowi ...w serwisie.

Pisanie o kilkunastoletnich autach, że są bezawaryjne jest bardzo interesujące

Oczywiście mogą być jeśli wkłada się w nie sporo siana, bo nawet tuleje czy inne gumy nawet jeśli nie pękły to po tylu latach nie działają już tak jak powinny.
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: Prawda i mity o bezawaryjności Lexusa
Jezeli mówimy o bezawaryjności,to rozdzielmy sytuację w której jedziemy do serwisu bo nam przycisk się wytarł,od sytuacji gdzie np.silnik sie wysrał bo ma wadę konstrukcyjną.
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 2 guests