A co się dzieje, gdy wciskasz przycisk na pilocie?
Próbowałeś przytrzymać przycisk?
Podejrzewam, że jest to opcja "customizowana". Można sprawdzić kabelkiem MiniVci i TechStream. Ew. zapytaj o tę opcję podczas najbliższego przeglądu.
Rozeznałem się w temacie sprężyn. Przeglądając filmiki na YT zauważyłem, że prawie wszyscy używają sprężyn Steinel. Do mniejszych aut zielone, do większych niebieskie. Niestety sprawa nie jest banalna, bo klapa jest ciężka, a zakres pracy bardzo mały.
Min długość po zamknięciu klapy to 30mm. Żeby efektywnie wypchnąć klapę potrzeba by sprężyna działała mniej więcej do zakresu 50mm. Niestety nie znalazłem sprężyny o długości 50 mm długości, która miałaby zakres pracy 2/5 swej długości. Co prawda można ją ścisnąć nawet bardziej, ale dojdzie do trwałego zużycia. Długookresowe tolerancje to 20%, średnie 25%, a max 35%. Zamówię sprężynę 44mm, wtedy zakres pracy zmieści się w tolerancji maksymalnej. Sztywność 47,5N/mm. Przy maksie to aż 730N na stronę. Może uda się rozpędzić klapę tak by doszła do zakresu pracy na 50-55mm gdzie sprężyna gazowa da sobie dalej radę.
Teraz trzeba pomyśleć o wyrzutnikach początkowych
